הארלי-דיווידסון מציגה במילאנו את הנייקד החדש, שעליו כבר מסרה פרטים ראשוניים בעבר – הברונקס 975.
הברונקס החדש עושה שימוש במנוע וי-טווין חדש מסדרת רבולושן-מקס, בנפח 975 סמ"ק מקורר נוזל, המפיק כ-116 כ"ס וכמעט 9.7 קג"מ, וככל הנראה בעל מאפיינים ספורטיביים למדי – בטח בהשוואה למנועים של הארלי.
המנוע החדש הוא גורם נושא עומס מרכזי בשלדת הברונקס, כך שהמכלול צפוי להיות קשיח למדי, ויש מערכת בולמים שעושה רושם איכותית למדי – עם מזלג הפוך בשרני מלפנים ובולם אחורי בעל מיכל גז מאחור, כששני הצדדים מתכווננים באופן מלא. גם הבלמים איכותיים למדי, כשלראשונה בהרלי משתפים פעולה עם ברמבו ומציידים את הברונקס בקליפרים רדיאליים מונובלוק של החברה האיטלקית. הצמיגים, אגב, של מישלין, וגם זה שיתוף פעולה של הארלי שמתקיים בפעם הראשונה.
בהארלי עדיין לא משחררים פרטים מלאים כמו משקל, גובה מושב ושאר המפרט הטכני, אולם הברונקס צפוי להגיע עם מערכת אלקטרוניקה מודרנית הכוללת מצבי ניהול מנוע ואופנוע, מערכת בקרת אחיזה מתקדמת, מערכת ABS להטיה, ושאר האלקטרוניקה המודרנית.
בהארלי-דיווידסון מציינים כי נכון לעכשיו מדובר בגרסת קונספט, אולם הברונקס בתצורתו הנוכחית יגיע לייצור כבר במהלך 2020, והוא כמובן יגיע לישראל.