דף הבית / חדשות / הארלי דיווידסון: CVO רואד גלייד RR למסלול
2025-Harley-Davidson-CVO-Road-Glide-RR-right

הארלי דיווידסון: CVO רואד גלייד RR למסלול

בהארלי דיווידסון מציגים את הרואד גלייד RR - מהדורה מוגבלת ויקרה עם מנוע של 2,147 סמ"ק ו-153 כ"ס - וכל זה למסלול המרוצים יחד עם מערכת שמע איכותית

ההארלי הכי חזק ומהיותר יקרים – קבלו מהדורה מוגבלת ומיוחדת של הרואד גלייד (Road Glide) RR.

הרואד גלייד RR (ר"ת Race Replica) הוא חלק מיחידת ה-CVO (ר"ת Custom Vehicles Operation), שבפני עצמה מייצגת את גרסאות העילית מוגבלות הייצור, כשה-RR עוד יותר מוגבלת ייצור.

2025-Harley-Davidson-CVO-Road-Glide-RR-front

ההקשר הוא כמובן לטובת אליפות 'King of the Baggers', שם הארלי מתקוטטת אל מול אינדיאן על כבוד אופנועי קאסטום-קרוזר ענקיים שמתחפשים לאופנועי מרוץ. לטובת הגרסה הזו יש מנוע וי-טווין בנפח 131 אינץ' מעוקב, שזה בשפתנו 2,147 סמ"ק. יש 153 כ"ס ב-5,750 סל"ד וכ-21 קג"מ ב-4,750  סל"ד. למעשה זה שדרוג של מנוע המילווקי אייט שמוכר מהרואד גלייד ST המיוחד בפני עצמו, כשפה הקו האדום עלה למעלה ל-6,500 סל"ד. בגדול זה מבוסס על מנוע הפקטורי של קבוצת המרוצים, עם מערכת פליטה מלאה מטיטניום משולב כיסויי קרבון של אקרפוביץ'.

המזלג הקדמי הוא אוהלינס FGR 253 הפוך בקוטר 43 מ"מ, כשיחד עם אוהלינס מאחור מאפשרים יכולות כיול אינסופיות. המתלים גם מגביהים את האופנוע לטובת מרווח ההטיה בשני הצדדים ומאפשרים הטיה של 36° ימינה ו-35° לשמאל – אם תהיתם. יש זרוע אחורית פקטורי מאלומיניום, ספציפית לדגם הזה, ושוקלת פחות מ-9 ק"ג. מערכת הבלימה לקוחה ממחוזות ה-MotoGP, עם קליפרים של ברמבו GP4-RX ודיסקים גדולים ועבים בקוטר 320 מ"מ מלפנים ועוד יחיד בקוטר 300 מ"מ מאחור. בכל זאת צריך לעצור מסה מלאה של 340 ק"ג.

לרואד גלייד RR יש מערכות אלקטרוניקה מלאות להטייה, האצה ובלימה בקו ישר ובהטייה. יש כמובן מצבי רכיבה מרובים במערכת ניהול המנוע, כולל שניים למסלול הכוללים ביטול מלא לכל הבקרות. בכדי להנעים את זמן המסלול יש גם מערכת שמע מכובדת ואפילו מזוודות צד לאחסון הקניות. הצביעה וכל שפע הקרבון יחודיים לדגם.

בהארלי ייצרו רק 131 יחידות של הרואד גלייד RR, כשמחיר כל אחד נקוב בלא פחות מ-110 אלף דולרים. לא זול, אבל, באופן מוזר, ממש בא לנו לרכוב עליו.

2025-Harley-Davidson-CVO-Road-Glide-RR-engine-right-side

2025-Harley-Davidson-CVO-Road-Glide-RR-front-wheel

2025-Harley-Davidson-CVO-Road-Glide-RR-1

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

MY25_PANIGALE_V2S_DINAMICHE _12__UC719966_Mid

חדש בארץ: דוקאטי פניגאלה V2

הדוקאטי פניגאלה V2 של 2025 - אופנוע ספורט חדש עם מנוע חדש הקל יותר ב-15 ק"ג מהדגם היוצא וממלא תפקיד כפול - הגיע ארצה בשתי גרסאות; המחיר: החל מ-130 אלף ש"ח

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן