הונדה יחשפו ב-21.10 את ה-NT1100 – שצפוי להיות דגם ספורט-תיור חדש מהכנף האדומה אשר ישתמש במנוע הטווין מקבילי שמגיע מהאפריקה טווין, כולל גיר ה-DCT.
טיזר וידאו ששחררו הונדה מגדיר את 21.10.21 כתאריך להצגת דגם הספורט תיור החדש, שייקרא NT1100. מדובר על דגם ספורט-תיור חדש שלמעשה יחליף את ה-VFR800X ,VFR800 קרוסראנר ו-VFR1200X קרוסתורר – שלושתם נחתכו לאחרונה במעבר לתקנות יורו 5 לפליטת מזהמים.
המנוע בדגם החדש יילקח מה-CRF1100L אפריקה טווין, כלומר מנוע טווין מקבילי בנפח 1,084 סמ"ק עם 102 כ"ס. אנו צופים שנתונים אלו יישמרו בדגם החדש (בניגוד לגרסה המוחלשת ברבל 1100). בהונדה אמורים להציג שתי גרסאות: האחת ידנית עם שישה הילוכים ובולמים מכנו-הידראוליים, ואילו השנייה עם גיר אוטומטי (DCT) ואופציה לבולמים חשמליים סמי-אקטיביים.
על-פי הערכות שפרסמנו בעבר – מבחינת מידות, הדגם הידני יגיע עם בסיס גלגלים של 1,535 מ"מ, אורך של 2,240 מ"מ, גובה כללי של 1,360 מ"מ, ומשקל מלא שיעמוד על 238 ק"ג. גרסת ה-DCT תשקול 10 ק"ג נוספים, וגובה של 1,575 מ"מ מרמז על משקף גבוה יותר. סביר להניח שמסך ה-TFT, פנסי ה-LED וכמובן מערכות האלקטרוניקה והבטיחות המתקדמות מהאפריקה טווין יגיעו גם ל-NT1100 החדש.
כאמור, הדגם החדש ייחשף בשבוע הבא ונביא את הפרטים המלאים.
תמונות הסטודיו פורסמו בבלעדיות במגזין הבריטי MCN.
לא נראה מרשים במיוחד.
ועוד עם המנוע האנמי וחלש של האפריקה?
אולי תשימו את המנוע של הקרוסטורר? הרבה יותר עדיף.