דף הבית / חדשות / הונדה: ה-NT1100 החדש ייחשף החודש
honda-nt1100-01

הונדה: ה-NT1100 החדש ייחשף החודש

הונדה יחשפו החודש את ה-NT1100 החדש, שהוא דגם ספורט-תיור עם מנוע האפריקה טווין 1100, עם אופציה לגיר אוטומטי DCT ובולמים סמי אקטיביים חשמליים

הונדה יחשפו ב-21.10 את ה-NT1100 – שצפוי להיות דגם ספורט-תיור חדש מהכנף האדומה אשר ישתמש במנוע הטווין מקבילי שמגיע מהאפריקה טווין, כולל גיר ה-DCT.

טיזר וידאו ששחררו הונדה מגדיר את 21.10.21 כתאריך להצגת דגם הספורט תיור החדש, שייקרא NT1100. מדובר על דגם ספורט-תיור חדש שלמעשה יחליף את ה-VFR800X ,VFR800 קרוסראנר ו-VFR1200X קרוסתורר – שלושתם נחתכו לאחרונה במעבר לתקנות יורו 5 לפליטת מזהמים.

המנוע בדגם החדש יילקח מה-CRF1100L אפריקה טווין, כלומר מנוע טווין מקבילי בנפח 1,084 סמ"ק עם 102 כ"ס. אנו צופים שנתונים אלו יישמרו בדגם החדש (בניגוד לגרסה המוחלשת ברבל 1100). בהונדה אמורים להציג שתי גרסאות: האחת ידנית עם שישה הילוכים ובולמים מכנו-הידראוליים, ואילו השנייה עם גיר אוטומטי (DCT) ואופציה לבולמים חשמליים סמי-אקטיביים.

על-פי הערכות שפרסמנו בעבר – מבחינת מידות, הדגם הידני יגיע עם בסיס גלגלים של 1,535 מ"מ, אורך של 2,240 מ"מ, גובה כללי של 1,360 מ"מ, ומשקל מלא שיעמוד על 238 ק"ג. גרסת ה-DCT תשקול 10 ק"ג נוספים, וגובה של 1,575 מ"מ מרמז על משקף גבוה יותר. סביר להניח שמסך ה-TFT, פנסי ה-LED וכמובן מערכות האלקטרוניקה והבטיחות המתקדמות מהאפריקה טווין יגיעו גם ל-NT1100 החדש.

כאמור, הדגם החדש ייחשף בשבוע הבא ונביא את הפרטים המלאים.

תמונות הסטודיו פורסמו בבלעדיות במגזין הבריטי MCN.

honda-nt1100-03

honda-nt1100-02

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

MY25_PANIGALE_V2S_DINAMICHE _12__UC719966_Mid

חדש בארץ: דוקאטי פניגאלה V2

הדוקאטי פניגאלה V2 של 2025 - אופנוע ספורט חדש עם מנוע חדש הקל יותר ב-15 ק"ג מהדגם היוצא וממלא תפקיד כפול - הגיע ארצה בשתי גרסאות; המחיר: החל מ-130 אלף ש"ח

תגובה אחת

  1. Avatar
    קול-בי קריינות ודיבוב

    לא נראה מרשים במיוחד.
    ועוד עם המנוע האנמי וחלש של האפריקה?
    אולי תשימו את המנוע של הקרוסטורר? הרבה יותר עדיף. :)

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן