קבוצת ה.מ מוטורס, יבואנית אופנועי AJP לישראל, מודיעה על הגעתו ארצה של ה-PR7 – אופנוע האדוונצ'ר-ראלי-שטח של היצרנית הפורטוגלית.

ל-PR7 מנוע סינגל בנפח 600 סמ"ק שמגיע מ-SWM, עם 4 שסתומים, מערכת הזרקת דלק של דלפי בעלת גוף מצערת בקוטר 45 מ"מ וגיר בן 6 הילוכים.
המנוע מותקן בתוך שלדה חדשה, שגם היא כמו שאר השלדות של AJP עשויה משילוב של פלדה ואלומיניום. הבולמים הקדמיים הפוכים של מרזוקי בקוטר 48 מ"מ, מתכווננים מלא ועם מהלך של 300 מ"מ, ומאחור זרוע אלומיניום עם מערכת לינקים של AJP ובולם אחורי של זקס עם מהלך של 280 מ"מ. הגלגלים במידות "21 ו-"18 עם צמיגי שטח קרביים, הדיסק הקדמי בקוטר 300 מ"מ, מיכל הדלק בנפח 17 ל', והמשקל המלא 165 ק"ג. גובה המושב עומד על 920 מ"מ, ועם בסיס גלגלים של 1,540 מ"מ ומיגון הרוח סטייל דקאר, הוא אמור להיות מאוד יציב במהירויות גבוהות.
ה-PR7 מצויד במחשב דרך מתוצרת ASUS עם מסך בגודל 18 ס"מ הניתן לפירוק, נתמך על-ידי מערכת אנדרואיד המאפשרת הורדה של אפליקציות ושל תוכנות ניווט כגון WAZE ומפות שטח למיניהן. לטענת AJP, המחשב עמיד בכל מזג אוויר.
עוד מצויד ה-PR7 בחלקי אנודייז כמו נאבות ורגליות רוכב מכורסמות, וכן במגן גחון אלומיניום, במגני ידיים סגורים ובצמיגי מישלין דזרט. לארץ תגיע גרסת הפקטורי, הכוללת מערכת פליטה של DOMA, מחשב מרוצים מתוצרת טורק רייסינג וכונס תיבת אוויר מקרבון.
מחירו של ה-AJP PR7 נקבע על 64,900 ש"ח.
כלי ממש מכוער
מעניין מה עומד מאחורי ההחלטה של החברה, לא לשים שום גרפיקה על הפלסטיקים