דף הבית / חדשות / מה אפשר לעשות עם האופנוע בימי הקורונה?
aaa

מה אפשר לעשות עם האופנוע בימי הקורונה?

עדיין אי אפשר לצאת לרכוב, וחלקנו הגדול עדיין עובד חלקית או לא עובד כלל - אז איך נהפוך את הלימון ללימונדה?

אין מה לעשות. כרגע, מבחינה חוקית, אסור לעלות על האופנוע ולצאת לטיול – לכביש המפותל או לסינגל הפורח. אז קבלו חמישה כלים שיחזירו אתכם טובים יותר, בריאים יותר וחכמים יותר ליום שאחרי.

1. זמן טיפול. נצלו את הזמן לפרק, לנקות, לשמן, להחליף. הגיע הזמן למכונאות בסיסית, שתתבטא בכל מה שאתם יודעים או מסוגלים לעשות באופנוע שלכם. כמעט לכל כלי כיום בשוק ניתן למצוא ברשת חומר הדרכה, או אף סרטונים, לתחזוקה בסיסית.

תתחילו בלפנות כמה שעות לניקוי יסודי של האופנוע. בזמן הזה תוכלו להתבונן היטב על חלקי האופנוע השונים ואולי למצוא דברים הדורשים טיפול. בנוסף, נצלו את הזמן לטיפול בסיסי כמו טיפול לשרשרת ההינע, שימון צירים וכבלים, מעבר על הידוק ברגים, ובדיקה שלא חסר כלום. לסיום אפשר למרוח שכבת וקס על חלקי הפלסטיק והמתכת לשמירה עליהם.

נצלו את הזמן לנקות את האופנוע ולטפל בו
נצלו את הזמן לנקות את האופנוע ולטפל בו

2. זמן לימוד. עד כמה אתם באמת מכירים את האופנוע שלכם? מה אתם יודעים על ההספק והמומנט שלו, על החומרים שמרכיבים אותו, מאיפה הוא באמת בא. חומרים כאלו ואחרים ניתן למצוא אצלנו בפול גז, באתרים ייעודיים לדגם שלכם ובעוד מקומות המסתתרים מאחורי האותיות במקלדת.

3. זמן התאוששות. זה הזמן להתאוששות מכאבים, קרעים או דלקות במפרקים, רצועות, גידים ושרירים. כל מה שהציק ברכיבה והמשיך להחמיר פשוט כי חבל לפספס את הרכיבה הקבועה. עכשיו, בעת מנוחה, ניתן לתרגל את כל מה שהפיזיותרפיסט התחנן שתעשו, או כל חבר-שמכיר-אורתופד המליץ לכם.

זמן טוב להתאוששות ולחיזוק
זמן טוב להתאוששות ולחיזוק

4. זמן להתחזק. נכון שלא ניתן לבצע פעילות גופנית מעבר ל-500 מטרים מהבית, אך עם יד על הדופק – כמה מכם יכולים לרוץ 500 מטרים בקצב בינוני? נצלו את המצב לשפר את היכולת האנאירובית שלכם. תזכרו מהצבא שגם בתא שטח קטן עדיין אפשר לקרוע אתכם. מי שיתמיד בהלוך-חזור הזה גם ימצא שאפשר להעלות דופק ולשמור עליו לפחות ל-30 דקות – והנה, קיבלתם פעילות אירובית שרלוונטית לרכיבה.

עבדו על חיזוק השרירים עם כל האמצעים הביתיים העומדים לרשותכם. שפרו סוף סוף את הגמישות, שתאפשר לכם לעלות ולרדת מהאופנוע בלי להביך את עצמכם. נצלו את הזמן לשפר את התזונה (או למדו על תזונה נכונה לרכיבת אופנועים) והורידו את כרס משבר-גיל-הארבעים שמפריעה בכל פעם שאתם לובשים את חליפת הרכיבה.

5. גלשו בפול גז. יש לנו ארכיון נרחב ועשיר עם הרבה מאוד תכנים, שמחכה לכם ויעשיר את הידע הדו-גלגלי שלכם – שחשוב שכל אחד ידע.

FGZ_logo_w1000x300

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

KTM RC 8C-12

ק.ט.מ RC 8C: כל היחידות נמכרו תוך 4 דקות

כל 100 היחידות של דגם המסלול הטהור של ק.ט.מ, ה-RC 8C החדש, נמכרו ללקוחות ברחבי העולם בתוך פחות מחמש דקות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Single Sign On provided by vBSSO