יצרנית הצמיגים מצלר מציגה שני צמיגים המיועדים לסגמנט אופנועי האדוונצ'ר: TOURANCE Next 2 המיועד לשימושי כביש, ו-KAROO 4 המיועד לדגמי אדוונצ'ר-שטח.
יצרנית הצמיגים הגרמנית מצלר (שהיא למעשה מותג של חברת פירלי, ועושה שימוש באותה הטכנולוגיה) מציגה דגמי צמיגים חדשים לתחום דגמי האדוונצ'ר הגדולים, שהם למעשה אבולוציה לדגמים קיימים ופופולריים של המותג. הטורנס נקסט 2 , המיועד לאופנועי אדוונצ'ר-כביש, מתיימר לשפר את התחושה והשליטה בפניות, וכן לשפר את השליטה ובלימה בקו ישר בכביש רטוב – מרחק הבלימה מוגדר ב-1.5 מ' פחות מאשר הדור הקודם (נבדק על גבי ב.מ.וו R1250GS במהירות של 85 קמ"ש עם טמפרטורה חיצונית של 25°). במצלר מגדירים שהביצועים והנוחות נשמרים קבועים בזכות שימוש בתרכובת חדשה והשילוב עם טכנולוגית ה-DYMATEC (ר"ת Dynamic Mould Angle Technology) של מצלר. הצמיגים מיועדים מלפנים לחישוקי 19″ במידות 100/90, 110/80, 120/70, 120/70 ו-21″ במידות 90/90. המידות מאחור לחישוק 17″ הם 130/80, 140/80, 150/70, 170/60 ו-18″ במידת 150/70.

המצלר קארו 4 מחליף את ה-3 הפופלרי, ומאפשר ביצועים במצעי שטח רכים כמו חול, בוץ ועפר. הדור החדש מתיימר לספק יותר יכולת בהטיה בכביש וביצועים על מצע רטוב. המידות מלפנים על חישוק 19″ הן 100/90, 110/80, 120/70, ועל חישוק 21″ – 90/90. מאחור הקארו 4 מגיע על חישוק 17″ במידות 130/80, 140/80, 150/70, 170/60 ועל חישוק 18″ במידת 140/80 ו-150/70.
הצמיגים צפויים להגיע בשבועות הקרובים לישראל, כמו כל ליין הצמיגים של פירלי ומצלר.
