הבורגמן 400, קטנוע המנהלים הוותיק של סוזוקי, מקבל עדכוני יורו 5 לשנת 2021 יחד עם מערכת ABS משופרת ואפשרות לניתוק בקרת האחיזה.
הסוזוקי בורגמן AN400 המקורי הוצג בשנת 1998 עם מנוע בנפח 399 סמ"ק, 4 שסתומים וקירור נוזל. הבורגמן היה קטנוע ה-400 הראשון, ובפער גדול מהבא אחריו שהסתפק ב-250 סמ"ק. במהלך השנים הדגם עודכן מספר פעמים, וכעת, 23 שנים לאחר מכן, הדגם מקבל עדכונים נוספים.
המנוע מקבל את עדכוני יורו 5 ההכרחיים לפליטת מזהמים, המאפשרים שיפור מסוים במומנט בסל"ד נמוך ובינוני. ההספק ירד מעט ל-29.3 כ"ס, יחד עם נתון המומנט שעומד על 3.5 קג"מ. הדגם הקודם סיפק 31 כ"ס ו-3.6 קג"מ. המהירות המרבית עלתה ב-2 קמ"ש מ-133 קמ"ש ל-135 קמ"ש, מערכת תזמון ההצתה שופרה ומאפשרת, לפי סוזוקי, התנעה בנגיעה קלה, מערכת ה-ABS קלה יותר כעת, ומערכת בקרת האחיזה מקבלת אפשרות לניתוק מלא. יש גם צבעים נוספים לבחירה.
הסוזוקי בורגמן הקודם עודכן בשנת 2017, אך לדעתנו זוהי הישורת האחרונה של הדגם, בטח כאשר הוא הבורגמן היחיד שצפוי לקבל את עדכונים. הדגם צפוי להגיע לשוקים באירופה וישראל לקראת הקיץ, כאשר מחירים טרם נמסרו.