אופנוע הבייבי-אדוונצ'ר של ק.ט.מ – ה-390 אדוונצ'ר – מקבל לשנת 2023 גרסה נוספת עם חישוקי שפיצים מושחרים במידות "19 ו-"17.
הק.ט.מ 390 אדוונצ'ר הוצג בשנת 2020 כתשובה של ק.ט.מ לקטגוריית הבייבי-אדוונצ'רים, שקמה מכלום לפני שנים ספורות והפכה לקטגוריה לוהטת במיוחד. מנוע הסינגל מפיק 44 כ"ס ומגיע עם מצערת חשמלית וקלאץ' מחליק כסטנדרט, ועם אופציה לקוויקשיפטר. סביב המנוע יש שלדת מסבך משולשי פלדה קשיחה, כששלדת הזנב ייעודית לדגם וניתנת לפירוק. מערכת הבולמים כוללת מזלג הפוך של WP בקוטר 43 מדגם APEX עם כיווני שיכוך כיווץ והחזרה, ומאחור יש זרוע אלומיניום עם בולם יחיד של WP המתכוונן לעומס קפיץ ושיכוך החזרה.
השינויים לשנת 2022 כללו הוספת מצב 'שטח' למערכת ניהול המנוע, אשר מאפשרת לבקרת האחיזה יותר חופש להחלקה בתנאי שטח, כאשר בק.ט.מ מציינים שהמצב יישאר מקובע גם בעת דימום המנוע (ולא יתאפס ויחזור למצב 'כביש'). נוספו גם חישוקים יצוקים חדשים – "19 ו-"17 – עם חמישה חישורים במקום שישה בדגם הקודם, כאשר אלו אמורים להעניק חוזק נוסף לחישוקים, בעיקר בתנאי שטח.
עד עתה ניתן היה לרכוש חישוקי שפיצים מקטלוג השיפורים של ק.ט.מ. לשנת 2023 מוסיפים בק.ט.מ את האפשרות לבחור בסוכנות את גרסת החישוקים אשר מתאימה יותר לשימושי שטח. זו תגיע עם צמיגי קונטיננטל KTC70, כמו בגרסה עם החישוקים היצוקים. בנוסף, יש גם גרפיקה מעודכנת לשנה הזו. באירופה תוספת המחיר עבור גרסת החישוקים עומדת על כ-400 אירו, כלומר תוספת של כ-2,000 ש"ח להערכתנו על מחיר הבסיס שעומד על 41,990 ש"ח.
יפה מאוד
האם מדובר בחישוקים שפיצים טיובלס כמו ב 890?
שלילי. החישוקים לא אטומים. הצמיגים עם פנימיות.