הונדה אופנועים נמצאת בתקופת פריחה חסרת תקדים בישראל. מסביב 1,000 כלים בשנה לפני שנים ספורות, המותג התחזק וטיפס בהדרגה ל-3,000 כלים בשנת 2021, כשבשנת 2022 צפויה החברה לעבור את רף 4,000 האופנועים והקטנועים.
הגידול הזה נובע גם מליין כלים רחב מאוד ברוב הסגמנטים, מאופנועים איכותיים בטכנולוגיה מתקדמת, מלהיטי מכירות כמו X-ADV750, סדרת הפורצה ו-CB500X, וגם מאסטרטגיה ארוכת טווח של ההנהלה, שבונה את התשתית לגידול במשך שנים.
שוחחנו שיחה פתוחה עם אורן בננו, מנכ"ל הונדה אופנועים ישראל, על הגידול במכירות, על הפעילויות התומכות כמו השירות והסוכנים, על הונדה העולמית, על ה-X-ADV, על גיר ה-DCT והטכנולוגיה של הונדה, על ספורט מוטורי ועל כלים חשמליים, וגם על העתיד הדו-גלגלי בישראל
אביעד הי, אני רוכב על הונדה שנים רבות. הקודם cb600f, כעת x-adv,
ועל דו גלגלי מגיל 16 (אוטוטו בן 70). במקצועי סוכן ביטוח.
נראה לי שאחד הנושאים שיבואנים יכולים לתמוך ובגדול, זה תחום האימון והידע התיאורטי + המעשי בנהיגת דו גלגלי.
לוא הרבה יותר רוכבים היו משתלמים בנהיגה דו גלגלית, ומשתלמים גם תקופתית בריענון, אני משוכנע שהיינו מגבירים את הבטיחות בנהיגה ומפחיתים תאונות.
דו גלגלי הוא כלי מסוכן בגלל תחושת השיכרון שהוא מעניק. תחושה שמושכת את כולנו לנהיגה בדו גלגלי. ולכן הידע והלימוד חשובים בו אף יותר מאשר בנהיגה בכלל.
הקורסים שעשיתי אצל גידי פרדר, בהמלצת חבר רוכב מנוסה, שממש אנס אותי לבצע את ההשתלמות הראשונה, קידמו את יכולות הרכיבה שלי במספר רמות, וזאת לאחר שנים של נהיגה בדו גלגלי על סמך לימוד נהיגה רגיל לטסט וניסיון רכיבה.
אין ספק שעידוד ומימון קורסים כאלו הם הכרחיים, עד כדי שטוב היה לוא היו קבועים בחוק כתנאי לחידוש רישיון נהיגה.