בסוף אוקטובר 2020 הציגו בק.ט.מ ברוב גאון את ה-890 אדוונצ'ר החדש (לצד גרסת ה-R), שהחליף את ה-790 אדוונצ'ר. בתצלום הריגול שאותו אתם רואים, יש כבר את הדור הבא של ה-890, שצפוי לצאת בשנה הבאה; בואו ננסה להבין למה.
את כל הפרטים על גרסת ה-890 אדוונצ'ר החדשה, או 890 אדוונצ'ר R הקרבית תוכלו לקרוא בלחיצה על הקישורים. בקצרה מאוד מדובר על מנוע חדש בנפח 889 סמ"ק עם 105 כ"ס והתאמה לתקנות יורו 5 ההכרחיות לשנת 2021. הדגם הרגיל מקבל בולם אחורי חדש מסוג WP APEX, המאפשר כיוון עומס קפיץ ולשיכוך ההחזרה (ריבאונד), שסיכמנו שהוא שיפור משמעותי לעומת גרסת ה-790 אדוונצ'ר הקודמת, וגם האלקטרוניקה המכובדת שופרה ושודרגה.
כבר הבענו בעבר תמיהה לגבי העיצוב השנוי במחלוקת, שלמעשה לא השתנה לעומת הדגם הקודם – ה-790 אדוונצ'ר, אולם בדגם העתידי ניתן להבחין שבק.ט.מ טיפלו בנושא, וניתן לזהות חיפוי מלא בין יחידת התאורה הקדמית למיכל הדלק, שמקנה עיצוב יותר 'אדוונצ'רי' לדגם. ניתן להבחין גם במשקף קדמי שונה.
ההסבר ההגיוני היחיד לכך הוא שבק.ט.מ חשפו את ה-790 אדוונצ'ר לשנת 2019, ואילו ה-890 שהוצג לשנת 2021 נבנה בחיפזון על-מנת לעמוד בדרישות תקנות זיהום האוויר. ה-890 העכשווי הוא למעשה דגם שבא לגשר בין הפער שנוצר בין ה-790 היוצא לבין הדגם שמופיע כאן – ה-890 של שנת 2022, שיוצג ככל הנראה לקראת סוף 2021.
נמשיך לעדכן בהתפתחות המעניינת הזאת.