בשורה אחת: 234 כ"ס, 152 ק"ג, 100,000 אירו.
האופנוע הזה ייבנה בטכנולוגיות מסלול הגבוהות ביותר שיש, ויציע מכלולים ומערכות אלקטרוניקה שמגיעות היישר מעולם המרוצים העולמיים. זה למעשה האופנוע הכי קרוב לאופנוע מרוץ-מפעל שכסף (הרבה כסף) יכול לקנות. כך הצגנו את הסופרלג'רה 1299 שהציע 220 כ"ס על 162 ק"ג ותג מחיר של 80,000 אירו.
כעת, על-פי השמועות, אנו מדברים על נתונים מפלצתיים עוד יותר. גרסת הסופרלג'רה (סופר-קל) של הפניגאלה V4 כבר נצפתה במבחנים, וכבר מנינו את רשימת התוספות שמייצגת את הגרסה הכי קרובה לאופנוע ה-MotoGP של דוקאטי – ה-GP19. גרסת הסופרלג'רה תציע חישוקים קלי משקל מקרבון של BST, מעטפת פיירינג קלילה מקרבון, ומערכת פליטה העשויה מטיטניום. מלפנים יורכבו בולמי אוהלינס NPX מכאנו-הידראוליים בעלי מיכל לחץ גז המפחית לחץ שלילי שנוצר במהלך ההחזרה (הריבאונד), והם מצופים תרכובת טיטניום-ניטריד. הבולמים הקדמיים ישתלבו היטב עם המילה האחרונה של אוהלינס ה-TTX36 – סט דומה למורכב על הפניגאלה V4R.
דוקאטי יציעו רק 500 יחידות מפרויקט 1708 בשבילם – פניגאלה V4 סופרלג'רה בשבילנו. הכינו את הארנקים!
לא הבנתי. 100,000 אירו או דולר?
זה קריטי לי פשוט…
הכון אם זה הדולרים אז זול ואפשרי לקנות ביורו קצת גבולי….