בטח שמכיר\הכרתי בעבר. בהחלט משעשע.
צום מיצים זה לא צום. אני בשייקים שלי תוקע לפעמים גם אגוזי מלך טחינה וגם ביצים.
Snake Juice זה חומץ, מלח ופוטסיום כלוריד (שזה גם מלח)
אתמול נשברתי ואכלתי. בסך הכולל 7 ושליש ימי צום מים (Snake Juice)
בטח שמכיר\הכרתי בעבר. בהחלט משעשע.
צום מיצים זה לא צום. אני בשייקים שלי תוקע לפעמים גם אגוזי מלך טחינה וגם ביצים.
Snake Juice זה חומץ, מלח ופוטסיום כלוריד (שזה גם מלח)
אתמול נשברתי ואכלתי. בסך הכולל 7 ושליש ימי צום מים (Snake Juice)
הגבלה קלורית על סוגיה נחשבת יעילה די ממזמן (העכברים שנתנו להם לאכול מה שבא להם vs אלה שהקציבו להם וחיו יותר, זה משנות ה-60 לדעתי).
ההבדל הגדול מצום זה ה-GH - מופרש אחרי יומיים של צום עפ"י הסרטון הקצר של ד"ר ברג.
לגבי הפלואוריד, נראה לי משהו פשוט יותר משליטה מוחית - יש תעשיות שמצטבר להן פלואור כתוצר לוואי.
שופכים למי השתייה ומקבלים כסף, אחלה פינוק.
הפוך גוטה. תשאל כל מומחה לקיטו וצומות והוא יגיד לך שהגבלה קלורית זה ביג נו נו.
התבלבלת
לגבי המים. זוכר שטחנו לנו תראש שישראל (כינרת) מתייבשת? בשביל מה זה היה? מתקני התפלה באוסמוזה הפוכה.
באמת האמנת שתל הביב שותה את הכינרת? כאילו אין לה מספיק בארות באקוויפר החוף?
האפיפיור למזכירות, האפיפיור למזכירות בבקשה
ביגטק זה דרעק!
כי מפלס המים בכינרת ירד אחרי שנים של חורפים שחונים?
לא מכיר מה מצב בארות האקוויפר במרכז. ממה שאני זוכר לא אמורים לשאוב מהאקוויפר יותר מדי, כי אז הוא נהיה מלוח (קונספירציה?).
fun fact - כחלק מהסכם השלום, אנחנו שואבים לירדנים (לזכרוני מאות) מיליוני ליטרים של מים בשנה מהכינרת. היה שימושי אם היינו בונים מפעלי התפלה גם להם.
לגבי הפלואוריד -
(https://www.sciencedirect.com/scienc...59652615009269)ציטוט:
Fluorine is a component of many phosphate rocks used to make phosphate fertilizers, via a process that generates hexafluorosilicic acid (H2SiF6)
החומצה/סיליקאט הזה, H2SiF6, זה מה שמוסיפים למי השתייה.
זה כנראה יותר רווחי מלשפוך לנהר או לטפל כנדרש בתוצר הלוואי, לא?
אם מעניין לקרוא מתי ואיך זה התחיל -
https://origins.osu.edu/fr/article/t...health-miracle
לנוגע במים: קאז - צור שיזף. תכיר. נעים מאד
https://shezaf.net/%D7%9E%D7%99%D7%9...9%D7%A4%D7%9A/
איך אני שמח שהזכרת את צור שיזף. במקרה יש היכרות עם הבחור.
דמגוג בשקל.
*לא קראתי מה שקישרת, לא מתייחס לזה אלא לאדם עצמו. הוא מקוטלג אצלי יחד עם רונן ברגמן.
מסמך שיקום מי תהום בישראל של אדם, טבע ודין מ-2018 -
https://www.adamteva.org.il/wp-content/uploads/2019/07/מסמך-מסכם-שיקום-מי-התהום-בישראל-דצמבר-2018.pdf
מרפרנס סקר הפקת מים של רשות המים מ-2017 -ציטוט:
2.1 מקורות המים בישראל
מקורות המים הטבעיים בישראל כוללים מים עיליים (כנרת, נחלים, מאגרי שיטפונות) ואת מי התהום באקוויפרים השונים (חוף, הר, גליל מערבי, כרמל כנרת, ערבה).
בשנים האחרונות, של ירידה במפלס הכינרת צומצמה השאיבה ממנו באופן דרמטי. בעבר סיפקה הכנרת כ 255 מלמ"ק מדי שנה דרך המוביל הארצי למשק המים- כיום ירדה הכמות ב 95 אחוז ונפח הזרימה ירד ל 25 מלמ"ק ואף פחות מכך. מבין הסיבות לירידה בנפחי המים הזמינים בכנרת ניתן למנות את הירידה בכמות המשקעים באזור, ושינויים בשימושי קרקע במעלה הזרם שהביאו לכך שפחות מים מגיעים לנחלים שמזינים את הכנרת.
מי התהום הם מקור המים החשוב בישראל. ההפקה ממי התהום הסתכמה ב 2017 ב 945 מלמ"ק.
האקוויפרים המרכזיים, מהם מבוצעת מרבית ההפקה הם אקוויפר ירקון תנינים (ההר) ואקוויפר החוף.
https://www.gov.il/BlobFolder/report...afaka-2017.pdf
צילום מסך (עמ' 7 של הדו"ח / 11 של המסמך) -
קובץ מצורף 9333
באמת מפיקים מתי מעט מהכינרת. ואללה, לא ידעתי.
אז, תוצר לוואי של הפקת דשן שמצאו דרך מקורית ורווחית לטפל בו.
רוצה לשמוע נסיבות יותר הגיוניות על למה זה במים.
למשל, האם מישהו (מכיר מישהו ש) לקח יום חופש כדי לסגור חור בשן, ו/או קיבל החזר מהמדינה על העששת שלו?
לחילופין, מתי החליטו שרוצים לשלוט לנו במוח? מאילו תדרי רדיו צריך להימנע כדי לא להפעיל אותו ולהפוך לבייסיק ביץ' שהולך לעשות חיסון כשאומרים לו? איך יעל גרמן הצליחה לעבוד על האילומינטי כדי שיפסיקו עם זה לשנה?
אתה גם הכרת את יורם רובין מאבטח מספר 4
תגיד. את מלך מרוקו אתה לא מכיר אישית? :)
לנוגע בתדרים אני יודע מה כן כדאי לך לשמוע.
- solfeggio frequencies
- binaural beats בשילוב עם הראשון
- תדר שומן (על שם מי שגילה אותו) 7.83Hz זה תדר הארץ (שים לב לא כתבתי כדור)
קאז בא לך לפתוח עוד נושא? בוא נדבר על נאצא NAZA
https://brandnewtube.com/watch/nasa-...tFljEOEdK.html
https://brandnewtube.com/watch/dear-...9tyjPjaUY.html
https://brandnewtube.com/watch/1-hou...spIo62NYx.html
אני מכיר מישהו שגם רוכב, וגם ממש דומה לאביעד, אפילו מדבר כמוהו. (אבל צעיר ממנו באיזה עשר+ שנים).
אשתי זכתה לליטוף ממשה קצב.
פעם מצאתי ברחוב את הפלאפון של ארז נץ
מיששתי אותו קצת לפני שהחזרתי לו אותו
אין לי להשוות.
ניסיון שני לענות.
אני לא עף על ג'נט וסינטיה. הן מתחילות טוב אבל מסיימות ב Q שזו גניבת דעת.
אבל שאלת על תדרים. אז זה נמצא כמה דקות מההתחלה
https://www.bitchute.com/video/xW88JerJ6nxB/
עדכונים לכותרת השירשור.
נעזוב את זה שפייסבוק החליטה שאני פלסטיני בפלסטין הכבושה לפני שבועיים,
היום היא החליטה שגם סירטונים היא לא מציגה
https://i.ibb.co/p3XMRbn/Capture.jpg
ואני המקסימום שאני יודע בערבית זה כיפל חאל