דף הבית / חדשות / MV אגוסטה חושפת F3 800 RR חדש
MV-Agusta-F3-800-RR-2022-005

MV אגוסטה חושפת F3 800 RR חדש

MV אגוסטה מציגים F3 RR חדש עם עיצוב חדש הכולל כנפונים אווירודינמיים, הקשחה ושיפור בגזרת הבולמים, ועדכון המנוע והאלקטרוניקה; יש גם קיט מרוצים שמשפר ל-155 כוחות סוס

MV אגוסטה מציגים את ה-F3 800 RR החדש לשנת 2022, עם עיצוב חדש הכולל כנפונים אווירודינמיים מקרבון, הקשחה ושיפור בגזרת הבולמים, ועדכון המנוע והאלקטרוניקה. במקביל הוצג קיט מרוצים שבא לשרת את ההחלטה שטריפלים בנפח 800 סמ"ק יכולים להשתתף באליפות הסופרספורט העולמית, הכוללת אופנועים בעלי ארבעה צילינדרים עד 600 סמ"ק.

MV אגוסטה F3 800 RR דגם 2022
MV אגוסטה F3 800 RR דגם 2022

להשלמת סדרת ה-800 סמ"ק של MV אגוסטה – ובדומה לעדכונים האחרונים לדגמי הדראגסטר 800, ברוטאלה 800טוריסימו ולוצ'ה 800 וסופרוולצ'ה 800, וגם ה-F3 800 רוסו החדש – מוצג גם דגם ה-RR של הסופרספורט. מנוע הטריפל בשורה בנפח 798 סמ"ק מיישר קו עם תקנות פליטת המזהמים יורו 5, מקבל שיפורים פנימיים כדוגמת ציפוי דמוי יהלום (DLC) חדש לשסתומים, המאפשר עבודת מנוע עם פחות חיכוך ויותר יעילות, ומובילי שסתומים חדשים. יש מערכת פליטה בעיצוב חדש, מזרקי דלק חדשים אשר מעבירים דלק בלחץ גדול יותר ב-0.5 באר, ומצנני שמן חדשים אשר משפרים את היעילות ב-5%. המנוע ממשיך לספק את  אותם הנתונים: 147 כוחות סוס ב-13,000 סל"ד וכ-9 קג"מ ב-10,100 סל"ד. המצמד שופר והקוויקשיפטר עבר כיול חדש, שלדת מסבך משולשי פלדה הוקשחה, והבולמים – מרזוקי הפוך בקוטר 43 מ"מ וזקס מאחור, מתכווננים במלואם – עברו כיול מחודש לטובת קשיחות וניהוג. יש תכנון מחודש לציר הזרוע האחורית לטובת קשיחות, ויש חישוקים חדשים וקלים יותר.

כמו שאר הדגמים האלקטרוניקה משתדרגת, עם מערכת יחידת מדידה אינרציאלית (IMU) ב-6 צירים של e-Novia, שעל בסיסה מיושמים בקרת אחיזה רב-שלבית להטיה, ABS של קונטיננטל להטיה, בקרת ווילי, בקרת שיוט, בקרת זינוק, וקוויקשיפטר לשני הכיוונים. יש גם מסך TFT חדש בגודל "5.5 עם חיבור לסלולר, ויש תאורת LED היקפית.

העיצוב מחודש עם כנפונים העשויים מקרבון ומסוגלים להוסיף כוח הצמדה של עד 8 ק"ג במהירות של 240 קמ"ש. המשקף הקדמי גבוה יותר, והוא מצטרף לפיירינג צד העשוי גם כן מקרבון, כנף קדמית חדשה אשר משפרת את זרימת האוויר למנוע, רגליות רוכב חדשות וציפוי מושב בחומר נגד החלקה.

ניתן יהיה לרכוש בנפרד קיט מרוצים הכולל ידיות חדשות, מכסה מיכל דלק לתדלוק מהיר, ומושב יחיד. בנוסף, מערכת פליטה מלאה מטיטניום של אקרפוביץ' התורמת להפחתת משקל מ-173 ק"ג ל-165 ק"ג, וכן מערכת ניהול מנוע המעלה את ההספק המקסימלי ל-155 כוחות סוס ב-13,250 סל"ד.

מחירו של ה-MV אגוסטה F3 800 RR החדש טרם נמסר.

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

BMW HP2 Megamoto

נוסטלגיה: ב.מ.וו HP2 מגהמוטו

ה-HP2 - ביצועים גבוהים - היה חלק מחטיבת הביצועים של ב.מ.וו; המגהמוטו היה ההיפרמוטארד הקרבי והייחודי של משפחת הבוקסרים הביצועיסטית של תחילת שנות ה-2000

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן