מה משקל הגיר ?
כיצד עובד הגיר האוטומט של הונדה, ה-DCT? סקירה טכנית ורכיבה על האפריקה טווין DCT שבו מותקן הדור השלישי של המערכת.
http://fullgaz.co.il/?p=119363
![]()
מה משקל הגיר ?
רק קצת ארחיב , יש מה שנקרא גיר רובטי של טיוטה שפחות מוצלח ויש גיר עם מצמד כפול.
ההבדל ביניהם זה שבמצמד כפול יש חפיפה , משמע במעבר בין 1 ל 2 שני המצמידים מחליקים יחדיו המצמד שהל ההילוך הראשון מחליק ומתנתק והמצמד של השני מחליק ומתחבר.
גיר של טויוטה זה מצמד יחיד בדומה לגיר רגיל ידני אבל מחשב הוא מחשב והוא לא מצליח להעריך בדיוק רב כמו נהג את זמן החלקת המצמד היחיד כדי להגיע להעברות חלקות.
בגיר עם מצמד כפול מחשב מצליח להגיע לחלקות בהעברת הילוכים שהלקוח מוכן לקבל.
Sent from mTalk using windows 10 mobile
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
ככל הידוע לי גם בNC750X מ2016 ובקרוב בX-ADV מותקן הדור השלישי.
כבעלים של NC כזה עם DCT, יש קצת ברוטליות בין הילוכים 1 ו2 , האם בטווין זה גם קורה?