רק קצת ארחיב , יש מה שנקרא גיר רובטי של טיוטה שפחות מוצלח ויש גיר עם מצמד כפול.
ההבדל ביניהם זה שבמצמד כפול יש חפיפה , משמע במעבר בין 1 ל 2 שני המצמידים מחליקים יחדיו המצמד שהל ההילוך הראשון מחליק ומתנתק והמצמד של השני מחליק ומתחבר.
גיר של טויוטה זה מצמד יחיד בדומה לגיר רגיל ידני אבל מחשב הוא מחשב והוא לא מצליח להעריך בדיוק רב כמו נהג את זמן החלקת המצמד היחיד כדי להגיע להעברות חלקות.
בגיר עם מצמד כפול מחשב מצליח להגיע לחלקות בהעברת הילוכים שהלקוח מוכן לקבל.
Sent from mTalk using windows 10 mobile