עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 28

אשכול: Gs500 נכבה באמצע נסיעה.

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2016
    מיקום
    באר שבע/אילת
    הודעות
    215

    Gs500 נכבה באמצע נסיעה.

    דבר ראשון, מודע לפוסט שמתחתי. צרוף מקרים נדיר.

    תמצות של הבעיות ב4 שורות האחרונות.
    הסיפור הארוך, למקרה ומשהו אחר קשור לבעיה.


    אז האופנוע gs500 משנת 98, שנתן לי תמיד תחושה של אמינות מופלגת.
    היום בבוקר, הנעתי אותו במזג אוויר קר, ובעקבות איחור להרצאה גם נסעתי די מהר מבלי שהמנוע התחמם לפני. לאחר כ2קמ (בדיוק בזמן האצה בכביש מהיר, כ7,000 סל"ד) ההצתה הופסקה.

    וכולי מבסוט, אני דוחף את האופנוע עד מקום מבטחים.
    בצהריים אני מביא את האופנוע למוסך, כשאני מאמין שמדובר או בפלאגים, או בפיקאפ. (בעקבות הפוסט הקודם לי)
    במוסך רוצים 250 ש"ח עלות אבחון, (מטרו ב"ש)
    אני מוותר, ורוכש מהם זוג פלאגים.
    מחליף את הפלאגים, והמנוע מניע כמו גדול.

    חוזר לאוניברסיטה לעוד כמה שעות, ואז עולה שוב על האופנוע. הפעם המנוע מתחמם 2 דקות לפני הרכיבה, ואני נוסע כמו תמיד, לאט.

    בחזור, אני מאיץ לאיזה קטע קטן (אולי עד היום רכבתי עם פלאג אחד בלבד... אבל המנוע מגיב אותו דבר) ושוב, אחרי 20 שניות על 7,000 סל"ד, המנוע מפסיק את פעולתו.
    כמה ניסיונות עם הסטרטר, וכלום.
    אחרי כ15 דקות, ניסיון נוסף והאופנוע מניע בנגיעה.

    ב2 המקרים ההצתה הופסקה בסל"ד גבוה, אם כי במקרה השני המנוע היה חם.
    פלאגים כנראה לא הבעיה.
    יש רעיונות?

    המון תודה לעוזרים.

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של R86
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    982
    קויילים..
    בסוזוקים שלי תמיד בעיות הצתה=קויילים או נתק בצמה.
    אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2016
    מיקום
    באר שבע/אילת
    הודעות
    215
    וכמה אמורים לעלות סלילי הצתה(?) לאופנוע? (אין לי ניסיון בתחום)

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של R86
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    982
    סט משומש תקין בסביבות ה250.
    אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    מומלץ לאתר את מקור התקלה לפני שקונים חלקים מיותרים.
    לאי הצתה יש עוד סיבות שהן לא קוילים.

  6. #6
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2016
    מיקום
    באר שבע/אילת
    הודעות
    215
    ומה זה עוד יכול להיות?
    איך אני יכול לשלול אותם. (כסף לאבחון אין לי...)

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    חוץ מ CDI (המוח של ההצתה) אפשר לבדוק הכל עם רב מודד - בדיקת התנגדות.
    יש סה"כ 3 - פיקאפ קוילים וסטטור,סטטור (סלילים) לא תמיד קשור להצתה.
    בספר מכונאים יהיה מפורט איזה ערכים אתה צריך לקבל בכל אחד ואופן בדיקה.

  8. #8
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    473
    אצלי היה קויל תקול עם ערכי התנגדות תקינים על השולחן.

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    נשמע כמו תוצר של פיק אפים, אופנוע נכבה ואחרי שעומד כמה דקות מניע כאילו כלום לא קרה.
    תוסיף את העניין שזאת בעיה שחוזרת על עצמה בדגם הזה ויש לך חשוד מידי

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי yotams4 צפיה בהודעה
    אצלי היה קויל תקול עם ערכי התנגדות תקינים על השולחן.
    להבא ממליץ לפנות לקוראת בקפה

  11. #11
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2016
    מיקום
    באר שבע/אילת
    הודעות
    215
    שבת שלום.
    מבדיקה בפורומים נתקלתי בשרשור שבו נטען, כי ההצתה בgs500 מגיעה ישירות מהמצבר ולא מהסלילים. (השרשור באתר אחר)
    המצבר אצלי טעון במלואו, ולכן לדעתי אפשר לפסול את הסלילים...

    ואם לא, אז איך אני ניגש לזה?
    הצלחתי למצוא ספר רכב ל gs500 אבל לא הצלחתי למצוא שם שום דבר שקשור להתנגדות. (יתכן וזה קשור לאנגלית הרצוצה שלי)

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    לא הגיוני יתכן שמצאת ספר הוראות הפעלה ולא ספר מכונאים.
    התנגדות - resistance אתה אמור למצוא דבר דומה או זהה לזה
    http://gstwins.com/gsboard/index.php?topic=39480.0

    ההצתה מקבלת חיווי מהפיקאפ שנראה ככה ונמצא מאחורי המכסה בצד הימני שרשום עליו סוזוקי.
    פיקאפ נקרא גם pulse generator.



    אותו חיווי הולך למודול הצתה שנקרא CDI,הוא מעביר מתח לקוילים (סלילי הצתה) שמואץ דרכם ומשם מגיע למצתים.
    כל העסק מוזן על ידי המצבר שנטען על ידי הסלילים (stator) שנמצא בצד המקביל לפיאקפים.
    הקוילים נראים ככה:

  13. #13
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2016
    מיקום
    באר שבע/אילת
    הודעות
    215
    המון תודה על התגובות המושקעות!

  14. #14
    מה שהיה אצלי בסלד גבוהה כפי שמתואר, זה שהיה וואקום במיכל דלק בגלל הגומייה של המכסה וככה נוצר חוסר דלק בסלד גבוהה, שווה לבדוק.
    נסה בלי גשם להשאיר את המכסה פתוח ולחזור על הפעולה של סלד גבוהה.

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של R86
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    982
    מעולם לא שמעתי על בעיה כזאת ^^
    אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.

אשכולות דומים

  1. Xevo 250 נכבה באמצע נסיעה
    על ידי asaf16 בפורום פורום טכני
    תגובות: 26
    הודעה אחרונה: 28-11-2016, 23:37
  2. gs500 נכבה בסרק (כ"ע)
    על ידי jkob.s בפורום פורום טכני
    תגובות: 24
    הודעה אחרונה: 06-10-2016, 11:34
  3. מנוע נכבה באמצע נסיעה - CBR250R
    על ידי VAZA בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 16-07-2016, 03:05
  4. תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 02-07-2016, 16:45
  5. מנוע נכבה באמצע נסיעה ולא מניע אח"כ
    על ידי Amitay בפורום פורום טכני
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 05-03-2016, 13:26

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO