תוצאות 1 עד 6 מ 6

אשכול: חזרה לרכיבה אחרי כמה שנים (ראנר 50)

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2017
    הודעות
    22

    חזרה לרכיבה אחרי כמה שנים (ראנר 50)

    שלום לכולם!
    חזרתי לפורום אחרי כמה שנים של גלות (ותודה לאישה שהשלימה סופסוף עם המציאות(: ), לשעבר אוריקו..
    יש לי אפשרות לקבל ג'ילרה ראנר 50 מחבר. הקטנוע עמד מעל שנה וכרגע לא מניע.
    במאמר מוסגר, זכור לי שהיה פה בחור בפורום שידע בערך הכל על הג'ילרות - אתה עוד קיים? טריבל משהו?
    השאלות כדלהלן:
    1) מהן סדר הפעולות המומלץ לבדיקה של ההנעה לפני שאני גורר אותו למוסך. רקע טכני יש אז כל מידע יתקבל בברכה!
    2) איזה יישור קו מומלץ לעשות, בין אם במוסך ובין אם עצמאית?
    3) מקום מומלץ לרכישת חלפים/צמיגים?
    4) יש לקטנוע מחלות שכדאי לשים לב אליהם כבר עכשיו ולטפל מראש?
    5) במידה והקטנוע ללא טסט מעל שנה - יש הליך מיוחד או רק לגרור למכון הטסטים ולהעביר?

    אשמח לעזרתכם!

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    טריבל עדיין חי וקיים...

    1) http://fullgaz.co.il/forums/showthre...A9%D7%99%D7%9D

    2) לבדוק ולהחליף לפי צורך: שמן, אוויר, פילטר, צמיגים וכו', בהערת אגב אם זה רק שנה ומשהו ולא היה חשוף לאיתני הטבע אז יכול להיות במצב מאוד טוב

    3) אין הרבה אופציות בכל מקרה בארץ.. יש את מוטודיפו והוטפיסטון או חו"ל אייביי וכולי

    5) צריך לשלם את כל הטסטים שלא שולמו. אפשר להוציא אישור תנועה זמני ולחסוך את הגרר (אם מניע)

    בהצלחה, קטנוע מגניב

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    אהלן,
    הקטנוע הזה מאוד פשוט ולא צריך להיות מכונאי על בשביל לסדר אותו למצב מושלם.
    1.בודקים שיש הצתה ושדלק מגיע למנוע.
    אם אין הצתה זה בד"כ ה CDI ואם לא אז הסלילים או הפלאג.

    2.אני מניח שהקטנוע לא טופל הרבה זמן אז הייתי ממליץ להחליף את הרוב או לבדוק את הכל ולהחליף לפי צורך.
    מומלץ להחליף את שמן המנוע,את הצמיגים,את צינורות הדלק והוואקום,את נוזל הבלמים והקירור,להחליף מסנן אוויר ומצת.
    רצועה - בדיקה ויזואלית לקרעים וסדקים,ניקיון בית המשקולות והמצמד - אם תימצא שחיקה במשקולות (יהיו צדדים ישרים ולא עגולים) להחליף אותן עם המובילים (משולשים).

    3.חלק מהדברים יש אצל צור חלפים (לא חלפי OEM חלקם באיכות לא גבוהה).
    צמיגים יש את ריינו וזייתוני.

    4.cdi,בולמים קדמיים נדבקים ולא ניתנים לשיפוץ,משאבות ברקס לעיתים עושות בעיות,משאבת מים נוטה להיפרץ - יש מצב שתצטרך לפתוח מנוע בשביל להחליף.

    5.בגדול שלם את האגרה וגש לטסט.
    בקטן אולי תצטרך אישור בלמים,תבדוק אתר משרד הרישוי אם הקטנוע מוגדר כרכב מיושן.

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של rusty james
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,065
    אני רק שאלה,
    זה לא דו"פ?
    שמן זה במיכל נפרד ולא במנוע...

    אם כבר, להחליף שמן גיר - זה בכל זאת וריאטור...

    Sent from my GT-I9301I using Tapatalk
    יחי המלך המומנט
    גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    שמן דו"פ גם מתקלקל אין קשר למיקום.
    לגבי השמן גיר צודק גם אותו מומלץ.

  6. #6
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2017
    הודעות
    22
    תודה על התשובות המועילות!
    מדהים שטריבל עדיין פה(:
    צריך להכנס לאוף לראות מי עדיין בחיים(;
    יש לך במקרה מניואל בוק של הקטנוע?
    אתה מכיר אתר עם מידע יעודי?
    שוב תודה על כל העזרה.
    אשתדל לדאוג לתמונות אחרי ההנעה הראשונה!! (:

אשכולות דומים

  1. חזרה לשטח עם דו״ש בתקציב דל
    על ידי m.c. בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 33
    הודעה אחרונה: 03-12-2016, 13:03
  2. דרוש מנוע של ג'ילרה ראנר 50 cc שנים 01 והלאה עם רשיון
    על ידי Tribalmistyc2 בפורום פורום קנייה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 16-10-2016, 10:12
  3. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 17-07-2016, 12:55
  4. חזרה לדו"פ אחרי פרידה של שש שנים
    על ידי ROG בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 06-09-2015, 16:49
  5. כפתורי חזרה אחורה
    על ידי duadi בפורום תמיכה טכנית באתר ובאפליקציה
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 03-09-2015, 15:04

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO