תקשיבו אני חשבתי לעצמי, ולדעתי כל אחד והשימושים שלו... השימושים שלי נכון לעכשיו מסתכמים סך הכל בנסיעה של כמה ק"מ ביום מהבית לעבודה וחזרה, ולפעמים לסידורים \ סיבוב קצר. לא מעבר לזה, לא כבישים מהירים, לא איילון... אז באופן אישי לי זה מספיק. פעם אפילו הייה לי 50 סמק, אבל אני מסכים עם זה שהם על הפנים מכל בחינה אפשרית. מישהו מכם פעם ניסה 50 סמק? הם איומים ונוראיים. אולי בשנות התשעים זה סיפור שונה, אבל עכשיו בימינו 50 סמק זה ממש תחושה של אופניים חשמליות, רק יותר יקר אולי טיפה יותר מהיר(גם זה בספק). עכשיו אני רוכב על 125 קרוב לשנתיים, והכל סבבה איתם. הייה לי ניו דינק, היה אחלה כלי. כרגע אני עם מיו 100 והו קצת צפוף לי(אני אדם גבוהה) אבל באמת שחוץ מזה הוא מספיק לכל מה שאני עושה בתוך העיר. אבל, יש אנשים שאפילו אם נפח מסוים מספיק לצרכים שלהם, הם מעדיפים יותר גדול בשביל ה"הרגשה" - יעני שיש להם כוח בידיים על הכביש, משהו כזה. אבל אני לא מקבוצה הזאת של הרוכבים, אני יותר בסיסי. אם ושידרוג רישיון היה עניין פשוט, אז מילא, הייתי אומר, "טוב נו נשדרג בכל מקרה זה לא מסובך", אבל תאמת אגיד לכם - רק לעבור טסט זאת משימה לא פשוטה בכלל. כשאני עברתי על ה A2 לדעתי הבוחן היה משוחד או פשוט לא עירני בכלל. עשיתי המון טעויות ובנס עברתי. ככה שאני ממש לא רוצה לחזור לתקופה הזאת...זה היה סיוט שעברתי בסבל וכאבים רבים. אתם מבינים? כל אחד והסיפור שלו... ה 125 סמק הם מאוד בינוניים הייתי אומר. כן, אני יודע איך זה 250 - עשיתי כמה שיעורי נהיגה לקראת שידרוג ל A1 אבל הפחד הזה להיתקע ולא לעבור טסט זה מה שעצר אותי. אתם בטח חושבים שאני סתם פרנואיד אבל ממש לא. בשבילי(לא יודע אם אני לבד בסיפור הזה, לפי כתבות שקראתי לדעתי לא) לעבור טסט זה קשה, מעצבן, מלחיץ ומדאיג מידיי שמרוב לחץ אני בחיים לא אעבור שוב. כשעברתי ל A2 זה הייה בנס - חד משמעית - בעליל.


					
					
					
						
  ציטוט ההודעה בתגובה