היום עמדתי ברמזור. לידי עצר אוטובוס והנהג עשה לי סימנים עם הידיים. לא הבנתי מה הוא רצה. נהג האוטובוס פתח חלון ואמר שכדאי שאני אתקדם כי יש כאן חיישן. התחלתי להסביר שיש לי מכשיר מפעיל חיישנים ומיד האור התחלף.
צחקתי כל הדרך הביתה!
היום עמדתי ברמזור. לידי עצר אוטובוס והנהג עשה לי סימנים עם הידיים. לא הבנתי מה הוא רצה. נהג האוטובוס פתח חלון ואמר שכדאי שאני אתקדם כי יש כאן חיישן. התחלתי להסביר שיש לי מכשיר מפעיל חיישנים ומיד האור התחלף.
צחקתי כל הדרך הביתה!
אני לא מבין שום דבר במה שרשמת, אבל בהחלט מבין ביוזמה, תעוזה וביצוע.
שאפו רק על הרעיון וההוצאה לפועל!
מעריך אותך מאוד.
יפה שאתה דואג לעדכן בהתפתחויות.
SYM SuperPure 50 - כוח מתפרץ במחסן || Honda XR125L - אהבה מהילוך ראשון נמכר ||
Suzuki DR350SE - כמו יין, משתבח עם הזמן נמכר || Suzuki SV650N - מנוע V כלבבי נמכר ||
Honda CB1000R - סכין יפנית נמכר || KTM 125 EXC - הקטום הכתום והשסתום נמכר ||
Yamaha MT09 Tracer - השילוש הקדוש נמכר || Suzuki GSR 750 - משעמם כמו השגרה נמכר ||
Kawasaki Z900 - בקרות זה לחלשים נמכר || BMW S1000R
אכן שאפו על הרעיון ונראה שאתה רציני עם שקיפות עדכוני התוכנה ותיקוני תקלות.. אני חושב שאם זה לא צורך חשמל אפשרי לחשוב על מקור מתח סוללה או שמתחבר לשקע מצית/USB
אני אישית גם ממש לא אוהב שמחברים מערכות חיצוניות (כולל אזעקה וכו', למרות שיש לי, היא המקורית של הגרמנים) למערכת החשמל של הכלי, אז כרגע לא רלוונטי לי. הפעם ב... שאני קצת מתייבש ברמזור וגורם לי לעשות סיבוב בינתיים סביל.
תמשיך לעדכן, בהצלחה!!
........................................ KKK-BITCH
......................... We Ride Together, We DIE Together
... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast
במפרט טכני באיביי ציינתי את צריכת החשמל. זה כלום למנוע פועל, אך לא מציאותי לסוללות.
הכנתי סרטוני הדגמה קצריים.
המכשיר GLT מפעיל חיישני דרך כשהוא בגובה כמטר, עובד גם מקביל לקרקע וגם מאונך.
כן.
באיביי, במידע טכני יש כל הנתונים וגם המלצות להתקנה:
http://www.ebay.com/itm/332346508692
http://www.ebay.com/itm/332153452418
בעקבות השאלה של Ari, מדדתי ובדקתי זרם של המכשיר, וגיליתי טעות בחישוב צריכה בכלי פיטוח. תיקנתי את הנתונים באיביי.
צריכת זרם במצב קליטה היא 45 mA. במובן שהמכשיר מחובר למתח אחרי סוויטצ'.
לא.
........................................ KKK-BITCH
......................... We Ride Together, We DIE Together
... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast
תלוי מן הסתם בקיבולת הסוללה\ות... המכשיר צורך 12V 45ma. שזה אומר 12*0.045=0.54W לשעה.
אז למשל מצבר רגיל של אופנוע זה 12V 8-12ah, אז 12 * 10 = 120W, ,תחלק את זה ב0.54 תקבל 220 שעות.
מן הסתם לא תשים מצבר רק בשביל רכיב קטנטן כזה, אז נגיד 4 סוללות ליטיום, 3.7V, כ3 אמפר לסוללה, 44.4 וואט שעה, כ80 שעות עבודה.
לא רואה שום סיבה למה לא לחבר למצבר. זה צריכה אפסית למצבר. ממש אין לזה כמעט שום משמעות.
אוקיי, חישוב זריז:
המוצר מיועד למתח 12V, משמע - סוללת ליתיום 3 תאים בטור כנראה תספיק (12.3V במצב מלא, 11V במצב ריק). אין בעיה למצוא היום סוללות 1200mAh וגם יותר. 1200mAh/45mA זה בגסות 24 שעות עבודה. גם אם זה חצי - זה כנראה יהיה מספיק טוב לרוב השימושים חוץ מטיול ארוך.
השאלה המתבקשת היא למה לעשות כזה דבר ולהתחיל להתעסק עם סוללת ליתיום רגישה לחום ותנאי סביבה ומסוכנת, הדורשת מאזן טעינה, במקום פשוט לחבר את ההדקים למצבר עם מפסק נפרד, אם כבר כ"כ לא אוהבים את החיבור מאחורי הסוויץ'.
אז.. למה לא לחבר את זה לשקע מצת?
אישית אני ממש לא אוהב לחבר מערכות חיצוניות ישירות למע' החשמל/המצבר של הכלי
........................................ KKK-BITCH
......................... We Ride Together, We DIE Together
... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast
........................................ KKK-BITCH
......................... We Ride Together, We DIE Together
... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast