ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
לא מבין את הקשר בין הדברים ואיך זה קשור לאום ולציר.
כשנגמר הדלק למנוע פשוט אין מה לשרוף והוא לא יכול לעבוד,היית פשוט צריך לתדלק מבלי לבצע שום דבר בנוסף (לפי התיאור שלך זה מה שגרם למנוע לעבוד שוב).

לגבי הבעיה - אם אכן תדלוק זה מה שפתר אותה ולא מדובר בצירוף מקרים (אולי הייתה בעיה אחרת שנעלמה והיא תחזור),צריך להגיע למשאבת הדלק ולראות מה גורם לזה.

לא חושב שיש צינור,בד"כ נקודת היניקה היא בתחתית ושם יש מן מרשתת (פרי מסנן) ששקועה בקרקעית המיכל.
אולי המשאבה התנתקה מהמיכל והיא צפה? לא סביר אבל לא רואה הסבר אחר לתופעה.

קודם כל תודה על התגובה וההסבר.
יכול להיות שבאמת הייתה תקלה עם תקלה אחרת.
זה מה שהסביר לי המוסכניק..

התקלה שלי הייתה שבאמצע נסיעה הקטנוע כבה.
ניסיתי להניע מחדש ונדלק ואחרי שתי שניות כבה שוב.
אחרי 3 פעמים בערך כבר לא נדלק.

איזה בחור נחמד עם קטנוע עצר ועזר לי (לא זוכר את שמו כרגע..) ומילא לי חצי ליטר דלק, (זה הבקבוק שהיה לי בתיק) ואחרי שמילאתי את החצי ליטר הקטנוע הניע שוב.

פתאם היה איזה רעש של חריקות מצד שמאל מאחור ואז כיביתי את המנוע, אחרי דקה שתיים שהנעתי שוב, הגלגל האחורי לא הסתובב יותר לא משנה כמה גז נתתי.
בשיחה עם המוסכניק נאמר לי לגרור את הקטנוע למוסך ושהציר הפנימי המחבר בין הגלגל והמנוע תקוע.

זה מה שנאמר לי ע"י המוסכניק.
אחרי שהוא פתח שם את הציר בגלגל האחורי ועשה שם משהו (לצערי לא הייתי לידו בזמן שטיפל בזה) הקטנוע נסע שוב.

מקווה שהסברתי כמו שצריך