היי,
התחדשתי באיקמקס 400 חדש מהסוכנות עם אגזוז אקרפוביץ שנוסף במעבד הרכישה והורכב ע"י מטרו.
מקריאה כאן בפורום הבנתי שלפעמים החלפת האגזוז המקורי באגזוז אחר מצריכה גם התאמות של מערכת ניהול הדלק (כולל בדיקה של דינמומטר?).
לצערי אני לא ממש מבין בזה, ולא הצלחתי למצוא הסברים נוספים ברשת..
אשמח לעוד קצת הבהרות בנושא הזה, והאם הייתי צריך לוודא שנעשו ההתאמות הללו או אחרות.
חשוב לי לציין שהוספת האגזוז היתה מטעמים אסתטייים לחלוטין (האגזוז המקורי הוא בגודל של נושאת מטוסים לדעתי), ולשיפור השימושים העירוניים (השתחלות בין מכוניות למשל).
תודה מראש.