עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 25

אשכול: שינוי תפנית לכלי ראשון A1, sanity check

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2016
    הודעות
    134

    שינוי תפנית לכלי ראשון A1, sanity check

    שלום לכולם
    נושא ניתחן כאן לא פעם ולא פעמיים...אך בכל זאת לפני השקעה כספית הייתי רוצה "סגירת מעגל" של "חוכמת המונים"...
    כפי שחלקכם ראיתם ועזרתם לי כאן בשרשורים הקודמים שלי, אני כרוכב חדש הנמשך לסגנון הקסטומים בלבד התכוונתי להתחיל עם כלי קרוזר לא גדול או קלאסיקה בסגנון של הונדה שאדו 125 או קאוואסקי W800 או האנפילד קראסיק 500.
    לאחר שיקולים חוזרים של היגיון וממון הגעתי למסקנה כי האנפילד עד כמה שמושך אותי בסיגנון - מאוד כבד לכיס ביחס לתמורה, הW800 מאוד נחשק אך גם יקר לי בתור כלי ראשון ושניהם יוצאים עוד פחות משתלמים כלכלית כאשר לוקחים בחבון ביטוח. ננעלתי על שאדו 125 ששנת 2008 תומכר כחצי מחיר של W800 ביד2.
    הרמתי טלפון לסטפן לגבי בדיקתו לפני קניה...ובשיחה מאוד נעימה וידידותית סטפן שיכנע אותי לא ללכת על דגמים נדירים ככלי ראשון ופחות להתלהב מקאסטומים כיוון כלי ראשון בא להקנות הרגלי רכיבה שמלווים את הרוכבים בהמשך דרכם..וקרוזר זה לא בדיוק כלי למטרה זו....
    טיעונים אלו נשמעו לי הגיונים, התחלתי לגרד בראש...
    הוא הציע להיסתכל בכוון כלים 250 כמו CBR250 למשל.
    התחלתי להתעניין בו..לבדוק היצע בשוק, אופי ישיבה אליו,חוות געת..
    הכל נשמע טוב למעט תנוחת ישיבה ומראה הכללי...
    טעמי הוא אולי מוזר ולא הולך יד ביד עם רב האופנוענים...אך אני מאוד לא אוהב מראה של אופנוע-גמל..מיכל דלק גיבנת ענקית וישיבה נוטע קדימה עם רגליים מקופלות כמו חרגול.
    והCBR נראה בדיוק כך...כיוער אסטטי בעניי.
    זאת אחד הסיבות שקאסטומים מושכים אותי..מיכל דלק שטוח..ישיבה זקופה או נוטע קצת לאחור...
    התחלתי לחפש דגמים אחרים של 250 נפוצים בשוק,אמינים אך יותר אסטטיים בעיניי...נכנסתי www.ergo-cycle.com השוותי תנוחות ישיבה בכל מיני דגמים הנפוצים בארץ ממספר יצרנים מובילים...ומצאתי את עצמי חוזר שוב ושוב לסוזוקי אינוזומה 250...בדיוק אחד שאני לומד לרישיון ברגע !! (מסיים בתקווה)

    עד לא מזמן חשבתי שאני לא מתלהב ממנו מבחינה אסטטית..אך עכשיו נראה לי שבין אופנועים רגילים למתחילים הוא הבחירה הכי הגיונית בעיניי...המתחרים שלו ברמה או שלא נראים לי אסטטית ואופי הישיבה (הונדה, אינוזומה ישיבה יותר זקופה) או יותר דחוסים מבחינת תנוחת ישיבה ו/או יקרים משמעותית.

    התחלתי ללמוד על האינוזומה...חוות דעת, סקרים וכו...סך הכל עושה רושם כלי אמין, לא דורשני, ויחסית מרווח, מאפשר ישיבה זקופה כמה שניתן בכלי כביש רגילים...

    לפי המלצתו של סטפן כדאי להתחיל בכלי בסגנון דומה (מבחינתו CBR250 או דומים מהיצרנים מובילים) ואז לאחר צבירת ניסיון של חצי שנה-שנה ומספר אלפי ק"מ תהיה לי הבנה טובה יותר, אדע בדיוק להעריך מה כדאי ומה פחות ואוכל גם להתנסות בסגנון כמו קאסטום בהיותי חמוש בניסיון וטכניקות רכיבה נכונות.

    קראתי כאן בפורום מספר שירשורים על אינוזומה,ההתרשמות הכללית לא השתנתה ככלי מתאים לצרכים..
    מבין שמוניטין של הונדה הוא בעל ערך מוסף משמעותי בהיבטי אמינות...אך נראה לי סוזוקי גם בחירה לא רעה והאינוזומה ככלי ראשון לצבירת ניסיון והקניית הרגלי וטכניקות רכיבה...
    במיוחד עם לקחת בחשבון זמינותם בשוק יד שניה מחירים סבירים ביותר...

    פוסט ארוך...:-) לשתף במחשבות ולשמוע דעות...

  2. #2
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    65
    אינזומה כלי מצויין למתחילים.
    דווקא בגלל שהוא פחות "קרבי" מהנינג'ה או CBR, יש מצב למצוא משומשים יותר שמורים.

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2016
    הודעות
    134
    כן נשמע הגיוני
    אגב, באינוזומה באיזה מהירות מעלים מחמישי לשישי ?
    רק עכשיו גיליתי שיש לו 6 הילוכים ולא 5 כפי שחשבתי...בשיעורים ביציאות נוסע בכביש 60-70 בחמישי ושומע מנוע די מתאמץ...אולי הייתי אמור להיות ב6 כבר ?

  4. #4
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2015
    הודעות
    46
    מה הנתונים שלך (משקל גובה)? למדתי גם על סוזוקי אינוזומה 250 ולא ממש היה לי נוח איתו

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2016
    הודעות
    1,130
    עצרתי ברמזור בירשלאים,לידי בחור על קוואסאקי 250.שעל אותי אם אני, באינזומה שרכבתי ,מגיע ל 120 קמ"ש ,כי חבר שלו טוען שלא מצליח.
    רציתי להגיד לו שבאינזומה 6 הילוכים ולא 5 כמו שחבר שלו חשב,כנירא...
    חשבתי על בדיחה....אלה,אני רואה שזה ממש לא

  6. #6
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2016
    הודעות
    134
    165/67
    תוך כדי שיעורים נראה לי התרגלתי אליו ומרגיש עליו סביר מאוד. תנוחת ידיבה אומנם פחות נינוחה מקאסטומים או קלאסיקות אך נראה לי נוחה יותר יחסית לכלי כביש רגילים הנפוצים בדרגה שלו.

  7. #7
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2016
    הודעות
    134
    :-)) אכן הצחקתה
    אני לקראת טסט ורק עכשיו הבנתי איזה אידיוט אני שכל הנראה סחתתי אותו ל70 ב5 ולא עלה בדעתי שיש את השישי :-))

  8. #8
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2016
    הודעות
    1,130
    אני גם למדתי על אינזומה ומורה כמה וכמה פעמים הזכיר לנו להעביר ל 6... יש לה מומנט יחסי טוב והיא מאפשרת הלוך 6 במהירות נמוכה יחסית

  9. #9
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2016
    הודעות
    134
    האמת לא הודרכתי עיי מורה בכלל לגבי כמה הילוכים יש לכלי הזה ומתי להעביר...פשוט הולך לפי הרעש של מנוע ורגש המאמץ שלו. כך בעבר הרחוק התרגלתי עם רכב ידני

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    היית צריך לשמוע מסטפן שלקנות VT125 זה רעיון גרוע כדי להשתכנע?

    שני טיפים.
    1. הפער בביטוח זה בסה"כ הכל 100-120 שקל בחודש. בדרך-כלל, זה שווה את תוספת הביצועים שתקבל. בטח עם מדברים על הפער בן W800 לאינזומה...
    2. אם כבר ויתרת על המראה ה"נכון", תשקול את הק.ט.מ דיוק 200/390. אלה המכונות הכי כיפיות לרכיבה בקטגוריה - ובו זמנית, ידידותיות מאוד לרוכב עם 0 ניסיון. ה-200 גם עונה לדרישות שלך מבחינת עלות ביטוח.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  11. #11
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2016
    הודעות
    134
    אכן בשרשורים הקודמים שלי רמזו לי (נראה לי גם אתה :-)) שהVT125 הוא לא עדיף על W800 או האנפילד...אך כפי שתיארתי לע"ל, לאחר שיקול כספי הבנתי שכרגע לתחילת הדרך להוציא 30-35 אלף לא הגיוני מבחינתי ואנפילד ישן יותר מ2012 לא אבחר בכל מקרה. לכן נשאר לי הVT125 היחיד שעניין אותי מהין השלושה שניכנס לתקציב.
    אך סטפן חיזק את הדעה של "חוכמת המונים" כאן.

    לגבי הביטוחים בדקתי ברשת - הפער בין 250 לכל דבר מעל 250 הוא קרוב לכפליים ולא רחוק מאוד מ100-120 ש"ח..

    אכן הסתקלתי על דיוק 200 בergo-cycle להדוות תנוחת ישיבה והגובה...לא מצאה חן היני (נראה צפוף יותר ו"קרבית" יותר מהאינוזומה). אם תהיה לי אפשרות לקפוץ ליבואן לבדוק לשבת אליו - בשימחה אעשה...
    לא זוכר מה הפער במחירים שלהם יד 2 יחסית לאינוזומה

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    ציטוט נכתב במקור על ידי pret צפיה בהודעה
    אכן בשרשורים הקודמים שלי רמזו לי (נראה לי גם אתה :-)) שהVT125 הוא לא עדיף על W800 או האנפילד...אך כפי שתיארתי לע"ל, לאחר שיקול כספי הבנתי שכרגע לתחילת הדרך להוציא 30-35 אלף לא הגיוני מבחינתי ואנפילד ישן יותר מ2012 לא אבחר בכל מקרה. לכן נשאר לי הVT125 היחיד שעניין אותי מהין השלושה שניכנס לתקציב.
    אך סטפן חיזק את הדעה של "חוכמת המונים" כאן.

    לגבי הביטוחים בדקתי ברשת - הפער בין 250 לכל דבר מעל 250 הוא קרוב לכפליים ולא רחוק מאוד מ100-120 ש"ח..

    אכן הסתקלתי על דיוק 200 בergo-cycle להדוות תנוחת ישיבה והגובה...לא מצאה חן היני (נראה צפוף יותר ו"קרבית" יותר מהאינוזומה). אם תהיה לי אפשרות לקפוץ ליבואן לבדוק לשבת אליו - בשימחה אעשה...
    לא זוכר מה הפער במחירים שלהם יד 2 יחסית לאינוזומה
    100-120 שקל בחודש, או 1200-1500 שקל בשנה - זה הפער בין הקטגוריות. אתה מוזמן לבדוק אותי. בהחלט שווה, אם אתה נמצא הרבה בכבישים בינעירוניים.
    עם כל הכבוד לאתרי אינטרנט, אין תחליף לרכיבה על הדגם. זה שהתנוחה "זקופה" - לא שווה ערך לנוחות. אופנוע עובד כחבילה, וכל עוד המשולש של הכידון-מושב-רגליות עובד טוב בשבילך - מה זה משנה אם התנוחה שמתקבלת זקופה יותר או פחות?
    אני, באופן אישי, התחברתי מאוד לתנוחה על הדיוק 200 - ולדעתי היא אחת היותר-מוצלחות בקטגריה. אני 1.77 ובמשקל של 74 ק"ג. הוא שוקל עשרות קילוגרמים פחות מהאינזומה, מה שיעזור לך להתחבר אליו בתור רוכב מתחיל.
    לא שיש לי משהו מיוחד נגד האינזומה - אבל הוא יקר יותר מהדיוק (למרות שהוא מורכב בסין), ובוודאות לא יספק את אותה הנאה מהרכיבה. היום, כשהדיוק עולה 25 אלף שקל "על הכביש", כחדש, ועם חבילת אבזור בשווי אלפי שקלים - קשה לי להמליץ על דגם אחר בקטגוריה.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  13. #13
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2016
    הודעות
    134
    אם התכוונתה הפרש בחודשי - אני מבין.
    בבדיקה 250 נתן לי בסיבות 3500 שנתי, מעל נםח זה - קופץ למעל 5000 שנתי. אז כאן לגבי ההפרש בחישוב חודשי אתה צודק.

    דיוק 200 - הממממ....צריך לחשוב..
    מה היתרונות אמיתיים שלו מול אינוזומה ?
    האם הוא לדעתך מתאים לרוכבים טריים ?

    25 אלף לחדש מהיבואן ? מה הcatch ? לא חשוד קצת ?

  14. #14
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2016
    הודעות
    134
    אגב אני נמוך ממך, 165/67
    זה לטובה או לרעה לגבי הדיוק 200 לדעתך ?

  15. #15
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    ציטוט נכתב במקור על ידי pret צפיה בהודעה
    אגב אני נמוך ממך, 165/67
    זה לטובה או לרעה לגבי הדיוק 200 לדעתך ?
    לטובה.
    האינזומה שוקל כמו טנק

אשכולות דומים

  1. בקשת המלצה לכלי מעבר
    על ידי Tsitso בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 06-10-2016, 09:34
  2. בקשת המלצה לכלי מעבר
    על ידי Tsitso בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 05-10-2016, 08:12
  3. אין תקציב לכלי הבא - להלוות לכלי חדש או ישן ?
    על ידי dudybou בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 15-08-2016, 14:40
  4. מחפש המלצה לכלי ראשון
    על ידי o.marom בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 25-01-2016, 18:29
  5. בדיקה לפני קנייה לכלי לא יקר
    על ידי virali בפורום כללי
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 28-05-2015, 21:22

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO