עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 25 מ 25

אשכול: שינוי תפנית לכלי ראשון A1, sanity check

  1. #16
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2016
    הודעות
    134
    מסתכל במפרט של 200 באתר היבואן, באמת קליל, 125 יבש...וואו..אבל להבדיל מ390 אין לו ABS (למרות שגם לאינוזומה אין).
    האמת....ב25 אלף חדש...קשה לעמוד בפיתוי...(אפילו בםני 390 ב35...)

    מה ההתרשמות שלך מ200 ? למה לא הלכתה על 390 ? הרי אתה לא רוכב חדש חסר ניסיון...

  2. #17
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי pret צפיה בהודעה
    מסתכל במפרט של 200 באתר היבואן, באמת קליל, 125 יבש...וואו..אבל להבדיל מ390 אין לו ABS (למרות שגם לאינוזומה אין).
    האמת....ב25 אלף חדש...קשה לעמוד בפיתוי...(אפילו בםני 390 ב35...)

    מה ההתרשמות שלך מ200 ? למה לא הלכתה על 390 ? הרי אתה לא רוכב חדש חסר ניסיון...
    לא אופנוע שלי. היה של האקסית, החליף את המובי שליווה אותה כמה שנים.
    נקנה בגלל העיצוב, ובגלל האופי הלא-מאיים, שיאפשר לבחורה ללמוד לעבוד עם קלאץ' והילוכים בקלות.
    משם שזה היה לפני כשנתיים, לפני ירידות המחיר הפסיכיות שהיו לאחרונה - ה-390 היה מחוץ לטווח, הוא רק הגיע לארץ, ועלה קרוב ל-50 כחדש. 200 חדש עלה אז 38, ואנחנו קנינו משומש בן שנתיים (הלא שחוט הראשון שראינו - מדהים כמה מהר ערסים הורגים את הכלים האלה) ב-22 אלף ש"ח.
    עם מה שהיה אז בשוק - זאת הייתה עסקה לא רעה בכלל.
    יצא לי לרכב על האופנוע שלה פה ושם, להרכיב אותה עליו, ולהעביר לה אימוני מגרש מאולתרים.
    באותה תקופה רכבתי על הבנדיט 1200 המיתולוגי - ועדיין, הדיוק הצליח להעלות לי חיוך על הפנים כל פעם שעליתי עליו.
    הוא מאוד כיפי בעיר או במגרש - קליל כמו אופניים, נשלט, ולמרות הנפח הצנוע - לא מרגיש חלש, אולי בזכות ההילוכים הסופר-קצרים.
    בבין עירוני כבר חסר כוח. האופנוע מגיע למנתק בשישי ב-137 קמ"ש (אפילו בהרכבה - עדות להילוך שישי קצר), אבל רכיבה בסגנון הזה תגמור את המנוע די מהר. לדעתי, כדי לאפשר למנוע אורך חיים סביר, אין לעבור את ה-110 קמ"ש בשיוט (משמע - אפשר לעלות מעבר בעקיפה, אבל אחרי זה - לסגור גז). יש בארץ לא מעט כבישים, שהמהירות הזאת פשוט לא מספיקה כדי להרגיש בטוח. אם אתה מתכוון לנסוע בכבישים כאלה, כדאי שתלך על ה-390. בעצם, אם הממון קיים - ה-390 עדיף בכל מקרה. There is no replacement for displacement.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  3. #18
    למה אדוני לא שוקל gs500?

    Sent from my T5 using Tapatalk

  4. #19
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2016
    הודעות
    134
    האמת לא חשבתי על זה :-)
    צריך לבדוק אותו, איך נראה, תנוחת ישיבה, מחירים וכמובן חוות דעת וסקרים..
    אשמח לשמוע אליו

  5. #20
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי shaykram1989 צפיה בהודעה
    למה אדוני לא שוקל gs500?

    Sent from my T5 using Tapatalk
    לא נוח במיוחד, ישן מאוד, כמעט כל הכלים בשוק שחוטים.
    אלה שלא - יקרים. אני מכרתי לפני שנתיים אחד כזה ששיפצתי אחרי החלקה (+יישור קו מקיף, כי זה אני) ב-15.5K.
    זה לאופנוע שנת 2006 עם מעל 90 אלף ק"מ על השעון, יד שביעית, ולפחות החלקה משמעותית אחת בעברו.
    נכון שסה"כ זה אופנוע מאוד פשוט, אמין ומאריך ימים (כל עוד לא קורעים אותו), אבל הוא רחוק מאוד מה-300-ים החדשים בהתנהגות הכביש, לא חזק משמעותית במנוע, ובוודאות יעשה יותר בעיות מאופנוע בן שנתיים.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  6. #21
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2016
    הודעות
    134
    300ים מתכוון ללא יותר חזק מ300 סמ"ק של היום ?

  7. #22
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי pret צפיה בהודעה
    300ים מתכוון ללא יותר חזק מ300 סמ"ק של היום ?
    כן. ה-GS לא חזק משמעותית מהנינג'ה 300/R-3/דיוק 390 אפילו על הנייר, ובפועל - יש סיכויי שחלקם אפילו מהירים יותר ממנו.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  8. #23
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2016
    הודעות
    134
    נשמע הגיוני. בכל זאת כלי מלפני יותר מעשור יחסית לכלים עכשיויים...הטכנולוגיות התקדמו כמו גם נצילויות.
    האמת מהירות בתור מהירות זאת לא המטרה מבחינתי, אלא מהירות שיוט מקובלת (מניח 100-110) עם יכולות דינמיות לתמרונים כאשר צריך, ולא פחות חשוב נוחות, סיגנון הרצוי ואמינות לטווח ארוך (כפי שאני מכיר את שיגרת החיים שלי אין לי זמן לבקר במוסכים לעיתים קרובות).

    דיוק 200 או אולי 390 נמצאים ברשימה, אך רק בגלל ערך עלות/תועלת יחסית גבוהה כפי שנראה על הנייר ומתוך מה שאני לומד ברשת.
    אך נופלים בעיני בסיגנון (אני לא נמשך לספורט, והdesign שלהם קצת מדי "צעקני" בעיני).
    שמתי עין גם על Honda CB500X מאותם הסיבות (מוסיף גם ערך מוסף של אמינות ככל הנראה ו מוניטין)

    אך מבחינת סגנון, לא יכול לעמוד מול W800 או האנפילד קלאסיק... :-)) ...חזק ממני
    רק שלשום נסעתי הביתה מעבודה בכביש החוף לקראת נתניה, פתאום שומע בחלון הפתוח צליל מנוע שממנו הלב התחיל לפעום בתדירות כפולה...התקרבתי... איך לא...אנפילד הטראקטור נוסע 100 בנתיב המאצעי...נראה ישן ומחוספס...איזה תחושה !! צליל של המנוע פשוט הנאה...
    חבל שחדשים תמומכרים בארך במחיר קרוב לכלים מודרניים בעלי יכולות טכניות פי3...קשה להצדיק 40k השקעה בו...

    נראה לי זה הזמן להתחיל לחסוך לצבור סכום קצת יותר מכובד להגשים את החלום...לא בלחץ..

    ביתניים בתוכנית להשלים ציוד מגן (חוץ מקסדה טובה וקפפות לא מוצלחות עדיין לא רכשתי כלום), לאחר מכן להתחיל סבב רכיבות מבחן לרשימת הנבחרים... :-)

  9. #24
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    אם אתה כל-כך רוצה אנפילד - תקנה אנפילד.
    תתחיל מזה שתיגש ליבואן, ותבקש הנחת מזומן. לך תדע, אולי יזרמו איתך. הם בקושי מוכרים עם המחירים ההזוים שלהם.
    יש גם כלים משומשים בשוק. גם שם, אל תתבייש להתמקח. זה שהמוכר רוצה 35, לא אומר שאתה לא יכול להציע 30. אתה קונה את האופנוע בשביל הכיף, כדי להגשים חלום - אז בכל מקרה שיקולי עלות-תועלת הם משניים.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  10. #25
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2016
    הודעות
    134
    אכן, אם אנפילד החדש היה עולה 20k - לא הייתי מהסס...ועבור W800 הייתי שוקל 30k (חדשים כמובן)
    הייתי אצלם לפני כחודשיים כבר, ישבתי אליו בחנות, דברתי עם היבואן (ללא קשר למחיר).
    לא ניראה לי הגיוני להציע בחנות 75% ממחיר הנקוב לכלי חדש...הרי זה לא מכירה פרטית בין שני אנשים.
    ולרדת ל35 עבור אנפילד החדש במקום 40 - עדיין לא מציע גדולה
    ביד 2 לפני איזה כמה זמן הצעתי כ70% לכמה כלים, כמובן לא חזרו אלי :-))

    אסכים אומנם ששיקול עלות/תועלת לא תמיד מנצח כאשר מדובר בקניה מהלב...:-)

אשכולות דומים

  1. בקשת המלצה לכלי מעבר
    על ידי Tsitso בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 06-10-2016, 09:34
  2. בקשת המלצה לכלי מעבר
    על ידי Tsitso בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 05-10-2016, 08:12
  3. אין תקציב לכלי הבא - להלוות לכלי חדש או ישן ?
    על ידי dudybou בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 15-08-2016, 14:40
  4. מחפש המלצה לכלי ראשון
    על ידי o.marom בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 25-01-2016, 18:29
  5. בדיקה לפני קנייה לכלי לא יקר
    על ידי virali בפורום כללי
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 28-05-2015, 21:22

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO