נשמע הגיוני. בכל זאת כלי מלפני יותר מעשור יחסית לכלים עכשיויים...הטכנולוגיות התקדמו כמו גם נצילויות.
האמת מהירות בתור מהירות זאת לא המטרה מבחינתי, אלא מהירות שיוט מקובלת (מניח 100-110) עם יכולות דינמיות לתמרונים כאשר צריך, ולא פחות חשוב נוחות, סיגנון הרצוי ואמינות לטווח ארוך (כפי שאני מכיר את שיגרת החיים שלי אין לי זמן לבקר במוסכים לעיתים קרובות).
דיוק 200 או אולי 390 נמצאים ברשימה, אך רק בגלל ערך עלות/תועלת יחסית גבוהה כפי שנראה על הנייר ומתוך מה שאני לומד ברשת.
אך נופלים בעיני בסיגנון (אני לא נמשך לספורט, והdesign שלהם קצת מדי "צעקני" בעיני).
שמתי עין גם על Honda CB500X מאותם הסיבות (מוסיף גם ערך מוסף של אמינות ככל הנראה ו מוניטין)
אך מבחינת סגנון, לא יכול לעמוד מול W800 או האנפילד קלאסיק... :-)) ...חזק ממני
רק שלשום נסעתי הביתה מעבודה בכביש החוף לקראת נתניה, פתאום שומע בחלון הפתוח צליל מנוע שממנו הלב התחיל לפעום בתדירות כפולה...התקרבתי... איך לא...אנפילד הטראקטור נוסע 100 בנתיב המאצעי...נראה ישן ומחוספס...איזה תחושה !! צליל של המנוע פשוט הנאה...
חבל שחדשים תמומכרים בארך במחיר קרוב לכלים מודרניים בעלי יכולות טכניות פי3...קשה להצדיק 40k השקעה בו...
נראה לי זה הזמן להתחיל לחסוך לצבור סכום קצת יותר מכובד להגשים את החלום...לא בלחץ..
ביתניים בתוכנית להשלים ציוד מגן (חוץ מקסדה טובה וקפפות לא מוצלחות עדיין לא רכשתי כלום), לאחר מכן להתחיל סבב רכיבות מבחן לרשימת הנבחרים... :-)


ציטוט ההודעה בתגובה