הגיוני שזה קשור לקור. האם לשקול החלפה - תלוי מה זה בדיוק "קצת משתנק", התיאור הזה לא מאפשר לדעת אם באמת יש סיכוי שלא תוכל להניע בקרוב, או שזה נורמלי לחלוטין בקור.
המצבר בן כשנה וחודש, מסוג שנפ שהתקינו במוסך מטרו.
הקטנוע בן שנה וחצי , דגם ה- 125.
בניסיונות להתניע מוקדם בבוקר בשבועות האחרונים (קור של גוש דן בלבד),
ההתנעה לא נמרצת , קצת משתנק אבל מניע . וההתנעה בסוף יום עבודה - ללא בעיה.
האם לייחס זאת לטמפ' הנמוכות בלילה, או שזה סימן שהמצבר גוסס ?
אם זה יגיע להחלפה, איזה מצבר כדאי לי לבחור ?
אלטרנטיבות מומלצות לנוכחי (שנפ).
תקציב: עד 450 ש'.
הגיוני שזה קשור לקור. האם לשקול החלפה - תלוי מה זה בדיוק "קצת משתנק", התיאור הזה לא מאפשר לדעת אם באמת יש סיכוי שלא תוכל להניע בקרוב, או שזה נורמלי לחלוטין בקור.
עידכון,
כבר פעמיים הייתי צריך להתניע עם הרגלית.
וללא שימוש ברגלית בפעמים אחרות - ניסיונות ההתנעה נשמעות חנוקות כאילו שמשהו מתנגד .
גם כשבדקתי אחרי נסיעה של מעל 20 דקות , כשהמנוע כבר היה חם והמצבר היה אמור להטען.
האם העובדה שרוב הנסיעות שלי הן נמשכות 12 - 25 דקות , צריכה להשפיע על ביצועי המצבר ?
(קילומטרז' שנתי: 5000)
כלומר האם צריך לנסוע יותר בכל יום כדי שהמצבר יהיה במיטבו ?
אני כנראה נכנס למוסך לבדיקה ואולי החלפת מצבר.
לשאלתי המקורית:
במידת הצורך - איזה מצבר כדאי לי לבחור (לא שנפ) ?
תקציב: עד 450 ש' .