עידכון,
כבר פעמיים הייתי צריך להתניע עם הרגלית.
וללא שימוש ברגלית בפעמים אחרות - ניסיונות ההתנעה נשמעות חנוקות כאילו שמשהו מתנגד .
גם כשבדקתי אחרי נסיעה של מעל 20 דקות , כשהמנוע כבר היה חם והמצבר היה אמור להטען.
האם העובדה שרוב הנסיעות שלי הן נמשכות 12 - 25 דקות , צריכה להשפיע על ביצועי המצבר ?
(קילומטרז' שנתי: 5000)
כלומר האם צריך לנסוע יותר בכל יום כדי שהמצבר יהיה במיטבו ?
אני כנראה נכנס למוסך לבדיקה ואולי החלפת מצבר.
לשאלתי המקורית:
במידת הצורך - איזה מצבר כדאי לי לבחור (לא שנפ) ?
תקציב: עד 450 ש' .


ציטוט ההודעה בתגובה