תוצאות 1 עד 3 מ 3

אשכול: עדיף כלי חדש או אופנוע ״רציני״ יותר אבל ישן יותר ועם הרבה קילומטראז׳?

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2016
    הודעות
    353

    עדיף כלי חדש או אופנוע ״רציני״ יותר אבל ישן יותר ועם הרבה קילומטראז׳?

    ההתלבטות הנצחית... אותו תקציב אבל מה עדיף? (במקרה שלי CB500X או דוקאטי מוגבל) אבל זו באמת שאלה כללית ולא ספציפית לשני הכלים הללו.
    מה הייתם מעדיפים? חדש זה חדש אבל יש כלים יותר "רציניים" שמוגבלים אבל הם ישנים ואולי יצריכו תיקונים וכאבי ראש שעם אופנוע חדש לא קיימים...

  2. #2
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    492
    אתה מציין שני כלים בעל אופי רכיבה שונה, עם ערך שוק לא קשור בעליל.
    תנסה לתת יותר פרטים:

    1. אילו כלים היו לך לפני וכמה שנות רכיבה יש לך
    2. מה הסגנון שאתה מחפש? יש הרבה דגמים לדוקאטי..
    3. מה התקציב?

    אנשים יוכלו לייעץ לך ואולי להכווין לכלים שלא עלו לך בראש לאחר שתיתן קצת יותר פרטים.

    באופן כללי, הייתי ממליץ ללכת על אופנוע חדש יותר (בין 1-3 שנים על הכביש) שמור ומטופל מאשר אחד ישן יותר אך יש יוצאי דופן!
    תוכל למצוא גם כלים בני עשור במצב חדש ושמורים יותר מכלים בני שנה.

    לדוקאטי יש כלים אקזוטיים אך לא אמינים כמו היפניים ושמירת הערך שלהם די זוועה.. די הפוך מהונדה.

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    אופנוע חדש זה כיף. הכל חלק, מגורז, עובד טוב, מינימום בעיות.
    מצד שני - אם יש תקציב מוגדר מראש, וכלים חדשים מהסוג הרצוי לא נכנסים בו - קונים משומש, ושומרים כסף בצד ליישור קו ובלאי.
    במקרה שלך - אתה מתלבט בין שני כלים שאין שום קשר בינם, מה שגורם לי לחשוב שאתה לא בדיוק יודע מה אתה רוצה.
    הדוקאטי היפרמוטארד הוא אופנוע מלהיב, קשה לשליטה (לרוכב המתחיל לפחות), קיצוני בתגובות שלו. הוא גם לא פרקטי בעליל - לא נוח למרחקים, שותה דלק כשמסובבים לו את הגז, וכל כניסה למוסך לא זולה.
    מצד שני - זה אופנוע "פול סייז" אמיתי, עם מכלולים איכותיים, ובעל יכולת ספורטיבית לא מבוטלת.
    ה-CB500X לעומתו, הוא אופנוע פרקטי, אמין (עד כמה שידוע לי), חסכוני מאוד בדלק, די נוח בכל תוואי נסיעה. הוא לא מספק אפילו קמצוץ מהריגוש שההיפר מייצר - אבל הוא נעים, חלק, לא מאיים וקל לשליטה. גם האחזקה שלו אמורה להיות זולה, ואין מוסך שלא יסכים לטפל בו.

    אני רוכב על דוקאטי ישן אחרי שעברו תחת ידיי הרבה אופנועים יפאנים, חלקם חזקים בהרבה ממנו. ידעתי מה אני מחפש, והייתי מוכן לשלם את המחיר. אני רואה שזה לא המקרה שלך, ולכן - כדאי שתחזור למה שהיית צריך להתחיל ממנו, וזה להגדיר את הדרישות.
    1. תקציב לאופנוע (כולל יישור קו).
    2. ניסיון קודם רכיבה (שנים/אלפי ק"מ). דרגת הרישיון שברשותך.
    3. תוואי וסגנון נסיעה (עירוני/בינעירוני/טיולים, רגוע/ספורטיבי, אחוז מהזמן בהרכבה).
    4. נסועה יומית.
    5. מימדי גוף.
    6. סגנון מועדף. עד כמה אתה פתוח לכלים מסגנונות אחרים.
    7. מטרת הרכישה (תחבורה יומיומית או סופ"ש בלבד, כלי לטווח ארוך או אופנוע מעבר).
    8. דרישות מיוחדות (זיווד, גובה, משקל, יכולת שטח וכיו"ב).
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

אשכולות דומים

  1. תגובות: 29
    הודעה אחרונה: 20-12-2016, 23:29
  2. התייעצות - אופנוע a1 או גבוה יותר
    על ידי netanelh85 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 22-10-2016, 23:03
  3. קטנועים הרבה יותר נוחים מאופנועים בגשם
    על ידי nihrider בפורום אוף טופיק
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 05-10-2016, 08:36
  4. למה גלגל גדול יותר, יותר טוב?
    על ידי אופק בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 31-07-2016, 17:57
  5. תגובות: 23
    הודעה אחרונה: 13-10-2015, 18:05

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO