בגדול, אם אתה בחור שקול ובאמת מחפש את הרכיבה באיזי.... Wrf יהיה אופציה מגניבה.
מצד שני, בעשרים אלף אני לא יודע מה הרמה (שנה ומצב) של מה שתוכל לרכוש.
Drz יהיה לך פרטנר נהדר
אבל יכול לשעמם אותך אחרי תקופה יחסית קצרה.
Sent from my HT20 using Tapatalk
נתונים אישיים : 1.82 115 ק"ג, ( עובד על דיאטה בימים אלה ממש) בחור מגודל רוכב ותיק על הכביש, שעושה את צעדיו הראשונים בשטח,
מחפש כלי בתקציב של עד 20 K ש"ח, לטיולי שבילים trail riding באיזי , בלי לחץ , אבל אם יש מכשול שתהיה יכולת של הכלי לעבור אותו ,
מחפש כלי דו"ש חזק לנסיעות כביש קצרות ובעיקר לטיולים בשטח קל עד בינוני,
משהוא בסגנון של ה - DRZ 400 או WR450, אשמח לשמוע מה אתם ממליצים עבורי בהסתמך על הנתונים שהצגתי ,
בגדול, אם אתה בחור שקול ובאמת מחפש את הרכיבה באיזי.... Wrf יהיה אופציה מגניבה.
מצד שני, בעשרים אלף אני לא יודע מה הרמה (שנה ומצב) של מה שתוכל לרכוש.
Drz יהיה לך פרטנר נהדר
אבל יכול לשעמם אותך אחרי תקופה יחסית קצרה.
Sent from my HT20 using Tapatalk
בברכה,
SM26
אופנוע, זה בטח הדבר הנכון. יותר טוב מהכל.
אני רוצה להיות מובטל ומסטול ושיכור וערום ושזוף, עם זיקפה ומילים וקוביות בבטן וגב חלק וחיבוק מאחורה, על אופנוע, בדרך אל הים, בשקיעה, עם זיפים וחיוך.
מה זה נסיעות כביש קצרות?
WR450 הוא ממש לא דו"ש. לנסיעות של קילומטרים בודדים בכביש פעם ב הוא יהיה בסדר, אבל מעבר לזה הוא לא יהנה ואתה תהנה עוד פחות.
שלא לדבר על זה שאין לו סוויץ' ואין מה לדבר על לקפוץ איתו לעיר ולהשאיר אותו לשעתיים ברחוב, כי הוא לא יהיה שם כשתחזור.
נסיעות כביש קצרות כמו שזה נשמע, הכלי ישמש לטיולים בלבד ולא לשימוש יומיומי, אם כי מדי פעם קפיצה לפה ולשם ברדיוס הקרוב למקום המגורים , אולי גם נסיעה של כמה עשרות ק"מ על הכביש לכיוון נקודת התחלת מסלול שטח וכן הלאה זו הכוונה,
מה זאת אומרת אין לו סוויץ , ומה הוא כל כך לא נוח על הכביש?
אנסה לחדד , בגדול כפי שציינתי מחפש כלי שמתאים לרוכב מתחיל בשטח לטיולי שבילים , דיונות, מסלולים במדבר , ממש לא מחפש עבירות טכנית כמו מעלה עשוש לדוגמה, מסתפק בלתת בגז בנחל פארן הסמוך או ציר נחל צניפים , נחל נקרות וכן הלאה, לא מחפש סינגלים או מעברים טכניים זה לא הקטע כרגע וגם אין לי ניסיון או ידע לזה בשלב זה.
אני רואה במדריכים שה WR 450 עונה על הדרישות ונכון שהוא אינדורו ולא דו"ש, השאלה אם הוא לא עצבני מדי לרוכב שטח מתחיל??
אין לו סוויץ זה אומר שאין לו סוויץ.
תתמקד ב סוזוקי DRZ או ימאהה WR250R
ותגדיל את התקציב שלך.
במדינת ישראל אופנוע שטח זה עסק יקר. לקנות מלכתחילה זה יקר, ולהחזיק זה יקר, ולטפל זה יקר, ואם צריך לתקן אז יקר, וביטוח יקר, וגם ציוד רכיבה מיגון אישי זה גם כן יקר.
את התקציב ניתן לעלות קצת , לכיוון ה 20 + K ש"ח, באשר לאחזקת האופנוע , ביטוחים, ציוד רכיבת שטח, זה לא מהווה פקטור בשיקולים שלי כרגע בבחירת הכלי לקניה , כפי שהסברתי או שלא הסברתי אני לא ילד בן 30 אלא "קצת יותר" ואוכל להתמודד עם עלויות האחזקה, השיקולים היחידים שמניעים אותי בבחירת הכלי המתאים הם התאמה מקסימלית לדרישות הטיולים ורמת רכיבת השטח שלי.
קוקוריקו, בנאדם שוקל 115 קילו למה אתה ממליץ לו על WR250R לא ברור לי.
איתי, אני אנסה לתמצת לך על השניים שאתה רוצה לבחור בניהם - ב20K תוכל לקחת WR450 בן 10 ויותר, ואתה צריך לקחת בחשבון ששנה באופנוע שטח זה לא שנה של אופנוע כביש/ קטנוע. לכן, אם אתה מתכוון לטפל לבד ולא במוסך, אפשרי WR אבל רק אם אתה מתכנן להכנס לקטע של לתחזק אותו לבד ברצינות.
אם אתה מתכוון לטפל במוסך - DRZ, שבכל מקרה יהיה אמין ברמה אחרת לגמרי מ WR400-450 בן 10+.
לגביי ההתאמה למשימה - הDRZ יכול להיות לך אחלה של כלי להתחלה, אמין עם מספיק כח לכל דבר, ויש מבחר לא רע לתקציב שלך אבל צריך לחפש ולברור את הטוב מבניהם.
אחלה נשמע טוב , באשר לגבי המשקל שלי והתאמת כלי מתאים לרכיבה הוא אכן גבוה, אך כאמור עובד על הנושא לכיוון מטה, מבחינת מה שאני לומד מכם ידידי המלומדים ובעוד מקורות מידע הדרוזי אכן הבחירה הנכונה בשביל רוכב כמוני, אם כי אני מוכרך להודות ה WRים מפתים מבחינת החדשנות והטכנולוגיה לעומת ה DRZ, לגבי ה WR 450 אני מבין שמדובר על אינדורו וזה לא בדיוק מתאים לצרכים ולרכיבה שלי, לגבי ה WR250R זה כבר סיפור אחר מתאים לי אבל קצת חלש?!
לא כתבתי 115 כמשקל כבד אלא כמימדים של בנאדם, אני 90 קילו ו WR250R נוסע כמו 125 סמ"ק כשאני עליו וזו פשוט המלצה לא רלוונטית, אל תקח כלי פחות מ400 סמ"ק בשבילך.
אחרי הקיזוז של המשקל שלך מול הנפח הוא יתנהג לך בשטח כמו 250 וקצת יותר, שזה מצויין.
תודה חברים
הוחלט ללכת על ה DRZ
יש התפתחות בעלילה, חבר מטובי רוכבי האינדורו בארץ , שלא נציין את שמו מטעמי צנעת הפרט , ממליץ על KTM EXC 400 , מעל שנתון 2010 , זה לא התקציב שתכננתי , אבל מעניין לשמוע תגובות
אחלה מכונה. לא אמינות וטיפולים של DRZ , ולא דו"ש על הנייר, אבל כל השאר יותר טוב. הרבה יותר טוב.
אם אתה מכניס EXC400 לתמונה, אז למה אתה פוסל את הWR450F?
לצערי, אני חושש שרוב ההחלטה תקום ותיפול על ענייני תקציב.
בברכה,
SM26
אופנוע, זה בטח הדבר הנכון. יותר טוב מהכל.
אני רוצה להיות מובטל ומסטול ושיכור וערום ושזוף, עם זיקפה ומילים וקוביות בבטן וגב חלק וחיבוק מאחורה, על אופנוע, בדרך אל הים, בשקיעה, עם זיפים וחיוך.