מרגיש עצוב (באמת)
הרי קנית לפני כמה ימים. מה אמרו על הכלי בבדיקה?
לצערי לי מכיר את המוסך ששאלת עליו.
אז נסעתי עם האופנוע שלי בלי שמן.
(למה אף פעם לא שמעתי על זה שבודקים שמן כל 4 ימים באופנוע?!?)
לא חשוב מה קרה, העיקר שלא נפלתי ולא כלום וכרגע האופנוע באשפוז במוסך.
אז קודם כל הוא במוסך ריידר בחדרה - איך המוסך הזה קודם כל? למישהו יש ניסיון איתו?
דבר שני - הוא אמר לי שיש אופציות לכמה בעיות והמחירים הם להלן:
1. רק הבדיקה 450 ש״ח.
2. פתיחת המנוע אלף ש״ח
3. סגירת המנוע אלף ש״ח.
4. בהנחה והבעיה היא רק ברצועות טיימינג שסתומים וכאלה (ראש מנוע) - זה יעלה כ600-800 ש״ח, תלוי.
בקיצור, אם חס וחלילה הלך המנוע, אני מצפה פה לקנס של 3.5 אלף פחות או יותר.
אם הנזק הוא ״מזערי״, זה יכול להסתכם ב1500 ש״ח.
איך המחירים נשמעים? הגיוני?
בורות של אופנועון מתחיל. אני כלכך עצוב, אין לי מילים לתאר את זה.
אני מרגיש שפגעתי בילד שלי
תודה רבה לעונים כמובן.
Sent from my iPhone using Tapatalk
מרגיש עצוב (באמת)
הרי קנית לפני כמה ימים. מה אמרו על הכלי בבדיקה?
לצערי לי מכיר את המוסך ששאלת עליו.
גם כשבודקים שמן כל פעם, לא מצפים שבאמת יהיה חסר שמן.
כנראה שאצלך היה מחסור רציני מלכתחילה או שהוא שתה שמן בצורה קיצונית
אבל זאת יותר בעיה בכלים ישנים.
דבר עם מוסך אחר, תבקש הצעת מחיר. וגם יש מקום להתמקח עם המוסך הנוכחי.
נערך לאחרונה על ידי nihrider; 04-08-2015 בשעה 20:41.
בדיקה 450 שקל על מה?
רצועת טימינג זה ברכב,באופנועים לרוב יש שרשרת והיא הדבר האחרון שצריך לדאוג לגביו.
כשנוסעים בלי שמן אין נזק מזערי,יש נזק כוללני וכשבמוסך אמרו 600 800 שח אני מאמין שהכוונה הייתה לשיפוץ צילינדר בשביל שהמנוע יחזור לעבוד.
אני מכיר את המוסך לדעתי (זה צמוד לבית של הבעלים בנווה חיים?) הבחור קצת עצבני אבל כשפגשתי אותו נראה לי איש ישר.
המחיר לפתיחה וסגירה זה בערך מה שהציעו לי פעם כשביררתי, אני חושב שיש מקום להתמקח אבל לא הרבה.
מה שאני מציע לך זה שבמידה ויש לך טיפה זמן פנוי וטיפה חוש מכני זה לנסות להתעסק עם המנוע שלך לבד.
עם אינטרנט ,ספר רכב וזמן אתה יכול לעשות כמעט הכל. חוץ מזה זה גם די כיף.
GT250R
מחפש בנדיט 400 עם רישיונות מנוע ושלדה במצב סביר, כל השאר בונוס D:
האמת שזה מה שרציתי, לעבוד עליו לבד ולטפל בו לבד.
אבל לצערי אין לי יותר מדי זמן פנוי.
היום באזור השעה 11:00 הוא אמןר לחזור אליי ולהגיד לי מה הנזק.
נראה, נקווה לטוב.
Sent from my iPhone using Tapatalk
איך הבנת שנסעת בלי שמן?
המנוע נתפס? היו רעשים חריגים?
או שפשוט בדקת שמן וראית שחסר?
אז ככה.
נסעת בכביש, פתאום הרגשתי שקרה משהו, לא יודע מה, לא היה רעש כלום, אבל הגז לא מגיב אותו דבר.
נסעתי עוד כ50 שניות עד שהגעתי לעבודה והחניתי.
איך שעצרתי ראיתי עשן לבן ומיד כיביתי את האופנוע. נבהלתי ונתתי לאופנוע להתקרר.
אחרי שעה ניסיתי להניע, לא מניע.
בדקתי שמן, אין שמן בכלל.
שמתי שמן, שמתי הילוך שני, והלכתי עם האופנוע לא מונע כדי שהשמן יתערבב במנוע (שמעתי את הצילינדר עולה ויורד).
ניסיתי להניע, לא מניע.
לקחתי למוסך, ניסינו להניע שוב, יוצא עשן לבן, מגיע לאיזה 1000 סלד (לא מצליח להניע בכלל) נדלקת נורת צ׳ק אנג׳ן והכל מת.
לא הייתה עלייה בחום מנוע, לא הייתה התפסות, שום דבר שנראה חריג, מלבד העשן הלבן.
אבחנתכם?
תודה רבה.
Sent from my iPhone using Tapatalk
מהבדיקה עולה שיש דליפה של 60% קומפרסיה.
Sent from my iPhone using Tapatalk
נשמע כמו אטם מטוגן
ואם שמן לא בדקת.. אתה בכלל יודע שקיים רדיאטור?
באתר רשום שהוא מקורר נוזל.. אולי אני טועה אבל מים בדקת?
זה לא נשמע כאילו התקלה היא שנסעת בלי שמן, אלא בגלל שפרץ איזה אטם נשרף לך השמן.
זה שבחלונית לא ראו זה לא אומר שאין שמן בכלל - דליפה גבוהה ועישון מעידים על כשל ברינגים\צילינדר.
יכול להיות שהיה כשל ברינגים שהלך והחמיר עד שלא היו תנאים לבעירה (אין קומפרסיה) - במצב כזה,אלא אם פתחת את הריקון ולא יצא שום דבר סיבת המוות לא שייכת להרעבת שמן והנזק נקודתי.
סיבה נוספת - הרעבת שמן שגרמה לכשל במצב כזה הנזק יהיה לכל המנוע וגם אם המנוע יחזור לעבוד הוא יהיה רחוק שנות אור ממנוע תקין,צריך שיפוץ מקיף.
נערך לאחרונה על ידי Tribalmistyc2; 05-08-2015 בשעה 19:56.