תוצאות 1 עד 5 מ 5

אשכול: מובי - התחיל לשתות שמן, לפעמים נכבה ברמזור (כ"ע)

צפייה משולבת

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2017
    הודעות
    71

    מובי - התחיל לשתות שמן, לפעמים נכבה ברמזור (כ"ע)

    יש לי מובי 2013 46,000.
    בחודשים האחרונים התחיל לשתות שמן, בערך כוס כל 500 ק"מ. בגדול המנוע נראה יחסית יבש, עם הזעה מינימלית מאוד לכן אני מעריך שהוא שורף. רציתי לדעת אם זה רגיל בכלים כאלה בקילומטרז'ים האלה והאם יש משהו פשוט שאפשר לעשות כדי לצמצם את הבעיה.

    בנוסף, בימים האחרונים הוא נכבה לפעמים, לא תמיד, ברמזורים (בלי גז) גם כשהוא חם לגמרי, ולפעמים יוצא מגומגם קצת אחר כך. חשבתי שאולי הוא מפספס הצתות אבל זה סתם ניחוש. בכל מקרה הפלאג חדש נסע אולי 1500 קילומטר וגם הקרבורטור עבר ניקוי באותה הזדמנות. אולי מישהו מכיר את הבעיה?

    אשמח לעזרתכם!

  2. #2
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    163
    נפוץ מאד למובי
    צריך לעשות טיפול מנוע עליון (חריטה+רינגים) הוא שותה שמן כי האטימה בצילנדר לא טובה מספיק.
    לא כדאי למשוך יותר מדי את הטיפול למרות עלותו היקרה יחסית (יש הרבה לפרק והשחזה אצל חרט)
    לגבי הגמגומים הייתי מציע לך לבדוק טוב לגבי טיפולים אחרונים מה היה צריך לעשות ומה פספסו בד"כ הבעיה נובעת משם- נוטים להזניח טיפולים מסויימים וזה גורם לצרות בסוף.

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2017
    הודעות
    71
    תודה רבה אבירן!
    בנוגע למנוע זה קצת גדול עליי הטיפול, הקטנוע הולך להימכר בקרוב. חשבתי יותר לכיוון של תוסף או משהו כזה, האם זה שווה ניסיון בכלל?
    בקשר למנוע שנכבה, האם ההשערה שלי נכונה לדעתך והבעיה בהצתה? התכוונת שלא החליפו לי פלאג בטיפול? או שיש עוד אפשרויות?

  4. #4
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של Jack_R1
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,155
    פותח השרשור,

    בפורום יש דרישה לכותרות אינפורמטיביות, מה שהכותרת המקורית שלך לא היתה. תסתכל על הכותרת החדשה אחרי עריכה, אנא תקפיד להבא. תודה.

  5. #5
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2015
    הודעות
    91
    אצא מנקודת הנחה שהקרבורטור עבר טיפול ראוי והוא תקין וכנל גם לגבי הפלאג, אחרת דבר ראשון תבדוק יחס תערובת ומצב הצפה מצד הקרבורטור.
    מהתיאור שלך הייתי פונה לראש פלאג ולפלאג עצמו (במידה ולא הוחלף) ומוודא שהרכיבים נקיים- קטנוע ששורף שמן גורם להיווצרות של פיח בהצתה והפיח מבודד מעולה, לאחר מכן כדאי לנקות מסנן אוויר או להחליפו, בדיקת מרווח שסתומים, מתח תקין של פיק-אפ (נמצא מעל הסלילים ומעביר זרם לפלאג).

אשכולות דומים

  1. המתנה ברמזור אדום
    על ידי Danny בפורום רכיבה מתקדמת
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 10-10-2016, 19:04
  2. קימקו מובי 125 מתכבה ברמזור שעומד
    על ידי nadav בפורום פורום טכני
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 29-02-2016, 16:38
  3. קלאץ משוך או משוחרר ברמזור?
    על ידי robif בפורום כללי
    תגובות: 17
    הודעה אחרונה: 02-11-2015, 01:45
  4. הקטנוע התחיל לשתות הרבה דלק
    על ידי TALBIN בפורום פורום טכני
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 05-09-2015, 15:12
  5. תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 19-08-2015, 20:51

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO