אתה רוצה שפוי ומסתבך.
תמיד תקנה כלי שיש לו הרבה חלקים והוא מוכח.
מי מכיר ב.מ.וו?
רק בסוכנות כנראה.
שבת שלום,
אני רוצה לחזור לעולם הכבדים ומכיוון שאני רוצה להישאר בתחום השפוי אבל עדיין להנות ממשהו שהוא גם נוחות ופרקטיות וגם פאן ומאפשר לתת בגז ולחייך בקסדה.
אי לכך החלטתי שאני מתפשר על הכלי הזה, קראתי לא מעט מבחנים, הוא עולה על הטימאקס כמעט בכל פרמטר והוא סובל משוק חלש מה שמאפשר למצוא 2012 ב 40,000 שקל גם עם קילומטראז נמוך.
מפה לשם אני לפני קניה של קטנוע הספורט של ב.מ.וו c600.
1) הייתי שמח לשמוע כל שנקל שיש למישהו מכם לגבי הכלי
2) סטפן בודק אותם לדעתכם?
3) יש כמה בטרייד אין של דלק מוטורוס, ניסיון למישהו איתם?
תודה רבה.
אתה רוצה שפוי ומסתבך.
תמיד תקנה כלי שיש לו הרבה חלקים והוא מוכח.
מי מכיר ב.מ.וו?
רק בסוכנות כנראה.
השנקל שלי-
נסיעת מבחן עליו לא הרשימה. במבט ראשון הוא מתוחכם יותר מהטימקס (ואיתו יש לי ניסיון של 3 כלים ועשרות אלפי ק"מ), יש לו את כל השטויות שב.מ.וו
יכולים להציע כמו חימום, משקף מתכונן, טכנולוגיה, תא מטען שגדל בעצירה וכו'..
התנעה- רעש מעפן. רק האקרופוביץ' מחפה על זה, ומדובר על תוספת של כמה אלפים.
המתלים מעולים- בעיר שסועה ושבורה כמו ירושלים שבו הגב הג'אנט נשברים לאט לאט הוא שומר על נוחות מרשימה.
המנוע/גיר/היגוי- אכזבה- עייף, עצל. לא רק הרעש מעפן גם המנוע לא מספק את הכח שהוא מבטיח, אולי הציפיה גדולה מדיי נוכח הנתונים המרשימים,
אבל הטימקס מרגיש הרבה יותר מהיר- הווריאטור שלו עובד הרבה יותר חלק, והוא משרה אווירה ותחושה יותר ספורטיבית. ההיגוי של הטימקס יותר זריז
והחבילה כולה מרגישה יותר אפויה.
בהתחלה הם עפו על עצמם עם תג מחיר גבוהה משל הטימקס. אחרי זה הם הבינו והתחילו לעשות מבצעים והנחות ועדיין אנשים נוהרים למטרו- ובצדק.
כחבילה הטימקס הרבה יותר טוב.
אבל- אם תמצא אחד שמור במחיר טוב (טימקסים שמורים במחיר טוב בלתי אפשרי למצוא היום- הערך שלהם רק עולה עם הזמן) זאת יכולה להיות עסקה
טובה נוכח מצב השוק היום. אני חושב שבטרייד הרשמי הם נותנים אחריות נוספות, ככה שיש לך גם ראש שקט במידה ו...
מפה לשם אני מחפש טימאקס :-/
פחדתי לקנות כלי שאני רוצה לחודשיים שלוש שאין לו שוק, אני מחפש טימאקס שמור 2009-2001 אם מישהו יודע.
לי יש 2002 ואני מחכה לשרשר טיימינג מאי-ביי,אחרי ההתקנה הוא ימכר.
חפש מ-2006 עד 2010.
למה מה מיוחד בשנים הללו?
יש כאן 2 אבולציות של טימאקסים
ערב טוב,
אני מחפש טימאקס ואני שומע לא מעט "קשה למצוא טימאקס שמור", אז מה הם בעצם הקריטריונים של "טימאקס שמור"?
מה לבדוק ולמה לשים לב בפגישה הראשונה לפני ההחלטה ללכת לבדיקת קניה?
כמה עקרוני עניין הק"מ?
לקנות טימאקס עם 50-60 אלף קילומטר זה נורמלי?
תודה רבה רבה למי שמגיב ומייעץ.
לא קשה למצוא טימקס שמור,צריך לחפש לא ביד 2 אלא ברשתות האחרות,אצל יבואנים ופרטיים.
ניתקלתי בכלים בני 10 שהחליפו מנוע ובהרבה אחרים שלא הגיעו לזה.
חפש כלי שלא שפכו עליו טונות של שיפורים,אגזוז פתוח תמצא על רובם וזה סבבה אבל קיטים של מאלוסי או פוליני מקצרים
את חיי המנוע.מאד.
קשה קשה מאוד, מנסיון בשבועות האחרונים עם חבר.
בכללי תתכונן למסע מעצבן ארוך ומעייף עם פרצופים של עמידר עם חירטוטים מכאן עד להודעה חדשה ("צמיג אחורי פה זה 2000 שקל אח שלי", "המראות לבד 1500 שקל ריזומה"). הסיכוי למצוא אופנוע שתואם למה שהבעלים מתאר אותו הוא קלוש כך שמדובר בהרבה מזל ובהתעקשות עיקרית על היסטורית טיפולים (בסופו של דבר אתה תוותר כי זה כמעט ולא קיים עם טיממקסים). בכללי היום הקונה שמחפש טימקס נמצא בנחתיתות בגלל הביקוש שהשינוי בa1 יצר ובחוסר בכלים טובים במחיר שפוי (כולם מדברים על 7-10 מעל מחירון לכלים במצב בינוני).
קח בחשבון שבדיקה מקיפה לטימקס עולה 700 ש"ח וצפונה ולוקחת לפחות שעתיים.
נערך לאחרונה על ידי Shasha127; 04-08-2015 בשעה 20:59.
הצורה הקודמת הייתה מ2008 עד 2012 (ב12 היא נמכרה במקביל ל530).
מ2010 הגיעו דגמים עם abs.
טוענים שדווקא הדגם היותר ישן (לפני 08) הוא הכי טוב. לא יודע, מניסיוני עם טימקסים מהרבה מודלים ככל שעולים
בשנים כך הכלים משתבחים. אמינות ללא רבב, במידה והכל מטופל בזמן ולא שיחקת יותר מדיי עם ווריאטורים ושטויות
אתה לא צפוי לחרוג מהטיפולים בספר (כל 5 אלף). קח בחשבון הכל יקר. המחל מצמיגים, פלסטיקה, מצבר- כנ"ל בטיפולים.
לא לבדוק כלום- לבד, לקחת לבדיקה.
ההליך הוא למצוא כלי ובעלים של כלי שנראה לך בסדר והכל נשמע כשר (טיפולים, שאין סימני החלקות, שאין צביעה של חלקים, שאין רווחים חריגים בין
הפרינג או שברים למיניהם). שיפורים זה לא תמיד רע. אגזוז חלופי, מראות, ידיות, בקליות וכו' זה עניין של טעם בעיקר- לדעתי טימקס צריך רק אקרופוביץ
ומחרשה, אבל זה אני ...
תבחר את האחד- קח אותו למוסך אמין. Rpm מול קניון איילון עשה לי בדיקה, וחשף עבר שחור כשלכאורה הטימקס היה "נקי" יד ראשונה מ"חבר-אח".
זה התחיל בבדיקה פשוטה של פתיחת הפילונים (החלקים בצדדים, ככה קראו להם), שנראה שעברו צביעה. משם המשכנו עם ברגים לא מקורים ואז
קיבלנו רשימה של חלקים בשווי של 20k שהחליפו לכלי במטרו.
אם אתה בירושלים- y/d עושים בדיקה טובה ומקיפה.
לא לקחת לשרלטנים ושקרים- נפלתי גם על אחד כזה שלכאורה הכלי היה נקי. שבוע מיום הקניה הלך הווריאטור במעמד ההחלפה במוסך שלי
בבית גילינו גם שהפלסטיקה נצבעה. כששאלתי את אותו "מומחה", הוא אמר שהוא לא פותח ווריאטור (כי זה יקר..וזה יוסיף עוד 300 ש"ח ל700 שהוא לקח
גם ככה), ולגביי הפלסטיקה- הוא לא מתעסק בזוטות כמו פלסטיקה צבועה לכלי בן שנה וחצי. אני לא אנקוב את שמו אך אגיד שהוא מתהדר במכשיר לייזר
כלשהו לבדיקת שלדות.
בקיצור אם הבנת אותי חיסכון של 500-600 ש"ח יכול לעלות לך הרבה- אם אתה לא מבין קח למישהו שכן.