התמונה הזו מסבירה דיי טוב מה קורה בתא הדיאפרגמה ומה תפקיד החור המדובר (תשים לב מאיפה היניקה מתחילה ואיפה היא נגמרת).


במעגל סרק האוויר נכנס דרך הפרפר,הדיזות אוויר קשורות לאידוי של הדלק ולא מכניסות אוויר למנוע.
הצו'ק זה בד"כ דיזה נוספת (כי לפעמים מתכננים שיפחית אוויר ולא יוסיף דלק),עם אטומייזר (חליל),החליל יונק אוויר דרך דיזת אוויר בכניסה לוונטורי - כמו שיש לשתי דיזות האחרות.
הצ'וק לא תלוי באף מעגל,ברגע שהפעלת הוא עובד.
בסרק האוויר שהוא מקבל (אוויר למנוע לא לאידוי) מגיע מהחריץ בפרפר בדיוק כמו לדיזת סרק.