תוצאות 1 עד 15 מ 15

אשכול: נרות לאקדח דבק חם לתיקון פיירניג

  1. #1
    Senior Member הסמל האישי של R86
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    982

    נרות לאקדח דבק חם לתיקון פיירניג

    מצאתי בסדנא איזה נר וחצי לפני כמה שנים והם נגמרו..
    נרות בצבע שחור עם סוג של פיבר משולב בהם.
    יש למישהו מושג איפה ניתן לקנות? דגש על בארץ.
    תודה רבה
    אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.

  2. #2
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    קודם כל לא יעזור זה יתפרק מהר מאוד.
    תקח אזיקון בצבע תואם ותמיס אותו עם פן תעשייתי ופייה דקה לסדק וזה מסדר את העסק סבבה.
    רוצה ממש חזק פייברגלס ב45 מעלות לסדק, עם אצטון לפני היישום על האזור ואפוקסי איכותי

    Sent from my m3 note using Tapatalk
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    320
    לא יעבוד, חיבור חלש מאוד, או כמו שנהוג לומר לרתך מתחיל "יחזיק עד שציפור תחרבן עליו",
    אם זה פיבר צריך לעבוד בהתאם ואם זה פלסטיק צריך לרתך פלסטיק מתאים בד"כ מדובר ב 2 סוגים : PA או PP, הסוג מוטבע בחלק הפנימי.

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של R86
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    982
    הבעיה שלי היא שאני עובד עם פלסטיק בן 30 שנה שתוקן כמה וכמה פעמים..
    ״לרתך״ פלסטיק אני יודע אבל אני מפחד לעשות יותר נזק
    אבל אם אין מוצא..
    נ.ב
    שברים גדולים (פאזל) אזיקון יחזיק? או שיש צורך במשהו נוסף?
    אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.

  5. #5
    Member הסמל האישי של yyt
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    154
    שלח תמונה.
    אני יכול לעזור בתיקון עם חומרים מרוכבים.
    אבל רק עם זה חלק של R86 :-)

  6. #6
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    320
    ציטוט נכתב במקור על ידי R86 צפיה בהודעה
    הבעיה שלי היא שאני עובד עם פלסטיק בן 30 שנה שתוקן כמה וכמה פעמים..
    ״לרתך״ פלסטיק אני יודע אבל אני מפחד לעשות יותר נזק
    אבל אם אין מוצא..
    נ.ב
    שברים גדולים (פאזל) אזיקון יחזיק? או שיש צורך במשהו נוסף?
    אם אתה יודע ועדיין מפחד אז אני לא יודע מה אתה יודע, לך למומחה כמו טיראן, הוא יודע לעבוד טוב, רק תתעקש שיעבוד עם פלסטיק זהה,
    לא אזיקון ולא בטיח, צריך חוט מילוי PP או PA.

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    הכי טוב - להלחים את הפלסטיק עם מלחם.
    אתה עושה תפר בין הצדדים של הסדק, וממיס לתוכו עוד קצת פלאסטיק זהה (ABS) - מחתיכת פיירינג שבור.
    אם בא לך להיות מקצועי - תזמין חוטי ABS ותמיס אותם. אחרי זה לשייף ולצבוע.
    כל תיקוני הפיבר/דבק חם/אפוקסי זה זבל.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  8. #8
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    כמו שכתבו וכתבתי תמיס פלסטיק לתוך זה בריתוך ואם זה פאזל אז תן לו שכבת פייברגלס לחיזוק מבפנים יחזיק מעולה

    Sent from my m3 note using Tapatalk
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    כמו שכתבו וכתבתי תמיס פלסטיק לתוך זה בריתוך ואם זה פאזל אז תן לו שכבת פייברגלס לחיזוק מבפנים יחזיק מעולה

    Sent from my m3 note using Tapatalk
    אני נגד חיזוקי פיבר. זה הורס את החלק, ולא מאפשר לעשות תיקונים נוספים בעתיד.
    הלחמה טובה זה הפתרון הכי טוב.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  10. #10
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    320
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    הכי טוב - להלחים את הפלסטיק עם מלחם.
    אתה עושה תפר בין הצדדים של הסדק, וממיס לתוכו עוד קצת פלאסטיק זהה (ABS) - מחתיכת פיירינג שבור.
    אם בא לך להיות מקצועי - תזמין חוטי ABS ותמיס אותם. אחרי זה לשייף ולצבוע.
    כל תיקוני הפיבר/דבק חם/אפוקסי זה זבל.
    זה לא "הכי טוב", יש בלאוור יעודי לריתוך פלסטיק, אבל גם מלחם טוב יתן תוצאה מספקת,
    חוצמזה, כשמתיכים גם את החלקים המיועדים לחיבור בנוסף לחומר המילוי התהליך נקרא ריתוך, לא הלחמה.

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי levil צפיה בהודעה
    זה לא "הכי טוב", יש בלאוור יעודי לריתוך פלסטיק, אבל גם מלחם טוב יתן תוצאה מספקת,
    חוצמזה, כשמתיכים גם את החלקים המיועדים לחיבור בנוסף לחומר המילוי התהליך נקרא ריתוך, לא הלחמה.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של R86
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    982
    תודה לכולם
    מדובר הפעם על כנף קידמית ופלסטיקת זנב
    לקחתי את העצות אני יעלה תוצאות בהקדם.
    אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.

  13. #13
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    197
    ממליץ לבדוק ABS CEMENT עם הפרימר שלו.

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של erani99
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    א.י.
    הודעות
    799
    או ש - תחפש משומשים שלמים בנט/איביי.
    ........................................ KKK-BITCH
    ......................... We Ride Together, We DIE Together
    ... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast

  15. #15
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    אני נגד חיזוקי פיבר. זה הורס את החלק, ולא מאפשר לעשות תיקונים נוספים בעתיד.
    הלחמה טובה זה הפתרון הכי טוב.
    למה שיהרוס את החלק? וגם אפשר לתקן בעתיד יותק קשה אבל אפשר.

    אגב עד שלא עשיתי פייבר שום הלחמה לא החזיקה לי באופנוע אפילו סיכות פלסטיק שמתי שזה ברזל כזה שמתחמם ומותך לתוך הפלסטיק.


    Sent from my m3 note using Tapatalk
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO