ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
מישהו מכיר יבואן שמצב כזה לא יכול לקרות אצלו?
אני לא.
קורות טעויות בהזמנת החלקים, קורה שמשלוח מחו"ל מתעכב בנמל. זה ישראל, חביבי.
מטרו לא יוצאי דופן.
אין לי שום בעיה עם טעויות, טעיתם? קחו אחריות ותדעו לפצות את הלקוח. זאת הטענה שלי!

ציטוט נכתב במקור על ידי shembar1 צפיה בהודעה
תכלס... המוסך שלך צריך לקחת את האחריות.
אני לא מבין בכלל למה אתה ניגשת למטרו בעצמך?!?
אתה הגעת למוסך שהתחייב שהוא יכול לתקן את הבעיה. תבוא אליו בטענות!

כשמגיע אליך טכנאי הביתה ואומר לך שהוא צריך להזמין איזה חלק לתיקון. והוא מתעקב חודשיים אתה פונה לטכנאי? או לחברה שממנה הוא מזמין את החלק ?!?
המוסך בסה"כ העביר לי את התשובות שקיבל מהיבואן. אני לא מצפה מהמוסך להחזיק חלקים לכל סוגי האופנועים. זאת חובתו של היבואן נקודה.
ואם הייתי שולח חלק לתיקון אצל טכנאי והטכנאי עשה את העבודה שלו בצורה נאמנה אבל תלוי בצד שלישי, הייתי מאשים את צד שלישי.
במשך כל התקופה הזאת דיברתי עם המוסך וגם עם מחסן החלפים, עקבתי אחרי ההזמנה וראיתי בדיוק מי סרח בסיפור הזה ומי לא.


ובכל אופן, אם תהיתם איך מטרו הגיבו לפוסט שלי... התגובה הייתה פשוטה מאוד, פשוט להעלים אותו כדי שאף לקוח חלילה לא יהיה מסוגל לשמוע קצת על חווית השירות העלובה שהם מספקים ללקוחות שלהם

Untitled.png