אין לי שום בעיה עם טעויות, טעיתם? קחו אחריות ותדעו לפצות את הלקוח. זאת הטענה שלי!
המוסך בסה"כ העביר לי את התשובות שקיבל מהיבואן. אני לא מצפה מהמוסך להחזיק חלקים לכל סוגי האופנועים. זאת חובתו של היבואן נקודה.
ואם הייתי שולח חלק לתיקון אצל טכנאי והטכנאי עשה את העבודה שלו בצורה נאמנה אבל תלוי בצד שלישי, הייתי מאשים את צד שלישי.
במשך כל התקופה הזאת דיברתי עם המוסך וגם עם מחסן החלפים, עקבתי אחרי ההזמנה וראיתי בדיוק מי סרח בסיפור הזה ומי לא.
ובכל אופן, אם תהיתם איך מטרו הגיבו לפוסט שלי... התגובה הייתה פשוטה מאוד, פשוט להעלים אותו כדי שאף לקוח חלילה לא יהיה מסוגל לשמוע קצת על חווית השירות העלובה שהם מספקים ללקוחות שלהם
Untitled.png



ציטוט ההודעה בתגובה
