עד כמה שידוע לי, החוק אומר שהיבואן מחוייב לכבד אחריות כל עוד האופנוע טופל במועד במוסך מורשה.
רכשתי לא מזמן אופנוע באבניר, שאלתי את השאלה במפורש והשיבו לי בחיוב. כך גם נהגתי בטיפול ההרצה שנעשה באופרוד.
לפני כשבועיים הוזמנתי לריקול סלילים באבניר. השאלה אפילו לא נשאלה. העליתי גם בעיה אחרת ונאמר לי שאין בעיה ושזה יטופל במסגרת האחריות, למרות שידעו שאת הטיפול עשיתי במוסך אחר.
מטרו לדעתי מצטיינים (לרעה) בכל הקשור למחיר וזמינות חלפים. בשל כך וויתרתי על רכישת MT07 טרייסר חדש למרות שקסם לי. דל"ב מניסיוני מצטיינים לטובה. הייתה לי חוויה גרועה במיוחד עם מוסך הונדה אבל זה היה מזמן. מקווה שהשתפרו, למרות שאני כבר לא אתעסק עם "מאיר". עוד לא יודע לגבי אבניר...

אני חושב שצריך לנצל כל הזדמנות להבהיר ליבואנים שאת הקונים שהם מרוויחים בחווית קניה טובה הם מפסידים (לעיתים לצמיתות) בגלל חווית שרות גרועה. אנחנו משתמשים בשרות הרבה יותר מבמכירות.