לכל ציבור הלקוחות של מטרו, שימו לב לסיפור הבא... כנראה שהוא יגרום לכם לחשוב פעמיים לפני שאתם רוכשים את הכלי הבא שלכם ממטרו!!
אם חשבתם שזכותכם לטפל באופנוע שלכם באיזה מוסך שתרצו - תחשבו שנית!

"אם הלקוח היה מטפל במוסך מטרו זה לא היה קורה" - זאת הייתה תשובת המשנה למנכ"ל חברת מטרו על מחדלי "מחסן החלפים" הבזיוני אשר בניהולו!
במילים אחרות - לא מטפל במוסך מטרו? אתה לקוח סוג ב' ולכן תקבל שירות מתחת לכל ביקורת!
הסיפור המלא בפוסט הבא: https://www.facebook.com/photo.php?f...0265552&type=3
מוזמנים להגיב כאן או בפייסבוק!