עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 16

אשכול: CBF500 2006 לא ברור איזה דרגת רישוי

צפייה משולבת

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2016
    הודעות
    134

    CBF500 2006 לא ברור איזה דרגת רישוי

    שלום לכולם
    אופנוע CBF500 (מה שהיום CB500F) שנת 2006, 500 סמ"ק כמובן. על פי מפרטים שאני מוצא ברשת הוא סביבות 54 כ"ס. ז"א ככל הנראה לא מתאים לרישיון A1 היום. לאומת זאת, היום CB500F הם כן A1 וככל הנראה 47 כ"ס.

    האם ברישיון רכב של CBF500 שנת 2006 חייב להיות רשום כמה כ"ס הוא ?
    האם ניתן להעביר את CBF500 2006 לדרגת A1 או שהוא באמת 54 כ"ס וחייב להישאר A ?
    אם כן ניתן להעביר, במה זה כרוך ? עד כמה מורכב ?

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של rusty james
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,065
    אתה לא מנסה לחפש בארכיון הפורום...
    תתחיל מהאשכול הזה: http://fullgaz.co.il/forums/showthre...F8%F9%E9%E5%EF

    אמ;לק: אתה צריך לבדוק אצל היבואן לגבי הדגם והשנה הספציפיים ואם מתאים לA1 אתה צריך לקחת מהיבואן אישור ולגשת למ.הרישוי.
    יחי המלך המומנט
    גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2016
    הודעות
    134
    תודה, חיפשתי לגבי CBF500 ספציפית, כנראה לא יעיל.
    עברתי על השירשור...וואו נראה לי כאב ראש רציני הסיפור, במיוחד למישהו שרק מתחיל בעולם דו"ג.
    לי בוודאות לא יהיה זמן לתרחה זו והעצבים

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של rusty james
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,065
    דווקא לא כזה סיפור. חוץ מזמן וסבלנות זו פרוצדורה די פשוטה.
    that said, המוכר צריך לעשות את זה ולא אתה...
    נערך לאחרונה על ידי rusty james; 17-02-2017 בשעה 09:46.
    יחי המלך המומנט
    גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו

  5. #5
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    473
    ציטוט נכתב במקור על ידי rusty james צפיה בהודעה
    דווקא לא כזה סיפור. חוץ מזמן וסבלנות זו פרוצדורה די פשוטה.
    that said, המוכר צריך לעשות את זה ולא אתה...
    אני הורדתי למוכר 3000 שקל כי עשיתי את זה לבד. יש סיכון. תחשוב מה משתלם לך

  6. #6
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2016
    הודעות
    134
    בדיוק
    כתבתי למוכר שכדאי לו לעשות זאת לפני המכירה ,כך יפתח לעצמו את השוק ואז הכלי ימכר בקלות..

  7. #7
    Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2016
    הודעות
    354
    סליחה שאני מתערב אבל איך השוק של CB500F כיום? אם אקנה אחד בין שנת 2015 - 2016 אז כמה קל יהיה לי למכור אותו בעוד כשנתיים במידה והאופנוע במצב טוב

  8. #8
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2016
    הודעות
    134
    ציטוט נכתב במקור על ידי Thelegend צפיה בהודעה
    סליחה שאני מתערב אבל איך השוק של CB500F כיום? אם אקנה אחד בין שנת 2015 - 2016 אז כמה קל יהיה לי למכור אותו בעוד כשנתיים במידה והאופנוע במצב טוב
    לפי יד2 יש לא מעט הצעות של כלים אלו שנתונים אחרונים. נראה לי כלי סחיר מאוד.
    האמת אם לא הייתי שם עין על הCMX500 החדש שצפוי להגיע לארץ, הייתי ככל הנראה הולך על אחד מאלה

  9. #9
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    28
    בתור בעלים לשעבר של כלי כזה, ברישיון הרכב הופיעה דרגה L3 עד כמה שזכור לי. בכל אופן הספק הכלי לכאורה לא מתאים לדרגת הרישיון A1 הנוכחית ולמיטב הבנתי גם לא לדרגת העד 500 סמ"ק/54 כ"ס הישנה.
    לכלי היה שוק סביר, בעיקר חבר'ה מבוגרים שמחפשים כלי אמין במחיר זול ועם אחזקה פשוטה (חלק גדול מהטיפולים השוטפים ניתן לבצע לבד). בזמנו (פחות משנה) מכרתי אותו לאחר מספר שבועות (יכל להימכר מהר יותר אם הייתי מתפשר עוד קצת במחיר).
    סוס עבודה ואחלה לרוכב המתחיל. היו מספר כלים בשוק שנראו קצת עייפים/עם ק"מ די גבוה. אגב השם המלא הוא CBF500S.

  10. #10
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2016
    הודעות
    134
    ז"א הכלי הוא בהגדרה A ולא A1

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של rusty james
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,065
    לא בהכרח.
    גם אם בעבר הוגדר כL3 אך רק בירור ברישומי היבוא יגיד כמה סוסים נרשמו לו בהגיעו ארצה.
    יחי המלך המומנט
    גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו

  12. #12
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2016
    הודעות
    134
    לא בטוח אני מבין..
    אם הכלי רשום כבעל יותר כ"ס מ47 - בהגדרה יישוך לA ללא תלות בנפח. אם בזמנו לדגם בשנתון מסויים היה רשום נניח 56 כ"ס, גם בעוד 10 שנים הוא יישאר רשום כ56 כ"ס
    אני טועה ?

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של rusty james
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,065
    עד שנת 2007 לא ציינו כ"ס ברשיון הרכב, רק נפח וזה היה הקרטריון היחיד לקביעת דרגת הרישוי.
    לאחר שינוי התקנות לא עדכנו את רשיונות הרכב בהתאם אלא לפי בקשה ספציפית של בעל הרכב.
    מקווה שעכשיו הבנת למה כוונתי.
    יחי המלך המומנט
    גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו

  14. #14
    Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    106
    ציטוט נכתב במקור על ידי rusty james צפיה בהודעה
    עד שנת 2007 לא ציינו כ"ס ברשיון הרכב, רק נפח וזה היה הקרטריון היחיד לקביעת דרגת הרישוי.
    לאחר שינוי התקנות לא עדכנו את רשיונות הרכב בהתאם אלא לפי בקשה ספציפית של בעל הרכב.
    מקווה שעכשיו הבנת למה כוונתי.
    אז למיטב הבנתך הכלי מתאים גם לרישיון עד 500 הישן , כל עוד לא מצוין הספק ברישיון הרכב ?


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  15. #15
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    הסיבי500 הישן נרשם עם 54 תנינים.
    אתם טוחנים מים. מגזגזים בניוטרל.מאמינים בממשלת שמאל.

אשכולות דומים

  1. תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 29-10-2016, 12:54
  2. תגובות: 68
    הודעה אחרונה: 22-06-2016, 20:20
  3. תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 16-05-2016, 17:02
  4. חייל - התלבטות בבחירת דרגת רישוי וכלי (בהתאם)
    על ידי idodax בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 14-05-2016, 20:08
  5. דגם קסדה לא ברור
    על ידי heist בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 15-08-2015, 17:08

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO