אתה לא מנסה לחפש בארכיון הפורום...
תתחיל מהאשכול הזה: http://fullgaz.co.il/forums/showthre...F8%F9%E9%E5%EF
אמ;לק: אתה צריך לבדוק אצל היבואן לגבי הדגם והשנה הספציפיים ואם מתאים לA1 אתה צריך לקחת מהיבואן אישור ולגשת למ.הרישוי.
שלום לכולם
אופנוע CBF500 (מה שהיום CB500F) שנת 2006, 500 סמ"ק כמובן. על פי מפרטים שאני מוצא ברשת הוא סביבות 54 כ"ס. ז"א ככל הנראה לא מתאים לרישיון A1 היום. לאומת זאת, היום CB500F הם כן A1 וככל הנראה 47 כ"ס.
האם ברישיון רכב של CBF500 שנת 2006 חייב להיות רשום כמה כ"ס הוא ?
האם ניתן להעביר את CBF500 2006 לדרגת A1 או שהוא באמת 54 כ"ס וחייב להישאר A ?
אם כן ניתן להעביר, במה זה כרוך ? עד כמה מורכב ?
אתה לא מנסה לחפש בארכיון הפורום...
תתחיל מהאשכול הזה: http://fullgaz.co.il/forums/showthre...F8%F9%E9%E5%EF
אמ;לק: אתה צריך לבדוק אצל היבואן לגבי הדגם והשנה הספציפיים ואם מתאים לA1 אתה צריך לקחת מהיבואן אישור ולגשת למ.הרישוי.
יחי המלך המומנט
גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו
תודה, חיפשתי לגבי CBF500 ספציפית, כנראה לא יעיל.
עברתי על השירשור...וואו נראה לי כאב ראש רציני הסיפור, במיוחד למישהו שרק מתחיל בעולם דו"ג.
לי בוודאות לא יהיה זמן לתרחה זו והעצבים
דווקא לא כזה סיפור. חוץ מזמן וסבלנות זו פרוצדורה די פשוטה.
that said, המוכר צריך לעשות את זה ולא אתה...
נערך לאחרונה על ידי rusty james; 17-02-2017 בשעה 09:46.
יחי המלך המומנט
גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו
בדיוק
כתבתי למוכר שכדאי לו לעשות זאת לפני המכירה ,כך יפתח לעצמו את השוק ואז הכלי ימכר בקלות..
סליחה שאני מתערב אבל איך השוק של CB500F כיום? אם אקנה אחד בין שנת 2015 - 2016 אז כמה קל יהיה לי למכור אותו בעוד כשנתיים במידה והאופנוע במצב טוב
בתור בעלים לשעבר של כלי כזה, ברישיון הרכב הופיעה דרגה L3 עד כמה שזכור לי. בכל אופן הספק הכלי לכאורה לא מתאים לדרגת הרישיון A1 הנוכחית ולמיטב הבנתי גם לא לדרגת העד 500 סמ"ק/54 כ"ס הישנה.
לכלי היה שוק סביר, בעיקר חבר'ה מבוגרים שמחפשים כלי אמין במחיר זול ועם אחזקה פשוטה (חלק גדול מהטיפולים השוטפים ניתן לבצע לבד). בזמנו (פחות משנה) מכרתי אותו לאחר מספר שבועות (יכל להימכר מהר יותר אם הייתי מתפשר עוד קצת במחיר).
סוס עבודה ואחלה לרוכב המתחיל. היו מספר כלים בשוק שנראו קצת עייפים/עם ק"מ די גבוה. אגב השם המלא הוא CBF500S.
ז"א הכלי הוא בהגדרה A ולא A1
לא בהכרח.
גם אם בעבר הוגדר כL3 אך רק בירור ברישומי היבוא יגיד כמה סוסים נרשמו לו בהגיעו ארצה.
יחי המלך המומנט
גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו
לא בטוח אני מבין..
אם הכלי רשום כבעל יותר כ"ס מ47 - בהגדרה יישוך לA ללא תלות בנפח. אם בזמנו לדגם בשנתון מסויים היה רשום נניח 56 כ"ס, גם בעוד 10 שנים הוא יישאר רשום כ56 כ"ס
אני טועה ?
עד שנת 2007 לא ציינו כ"ס ברשיון הרכב, רק נפח וזה היה הקרטריון היחיד לקביעת דרגת הרישוי.
לאחר שינוי התקנות לא עדכנו את רשיונות הרכב בהתאם אלא לפי בקשה ספציפית של בעל הרכב.
מקווה שעכשיו הבנת למה כוונתי.
יחי המלך המומנט
גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו
הסיבי500 הישן נרשם עם 54 תנינים.
אתם טוחנים מים. מגזגזים בניוטרל.מאמינים בממשלת שמאל.