תוצאות 1 עד 10 מ 10

אשכול: בחירת סליידרים לנינג'ה 300

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2017
    הודעות
    83

    בחירת סליידרים לנינג'ה 300

    איזה סליידרים מומלצים לקניה לנינג'ה 300?
    מעדיף כאלו שלא מצריכים חיתוך כלשהו של הפיירינג.

    חשבתי להזמין מחו"ל את אלו של Shogun,
    אין משהו מתאים לכלי הנ"ל בארץ במחיר שפוי?

    מטרו מתמחרים סליידרים "אורגינלים של הכלי" בקרוב ל 3K

  2. #2
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    132
    יש של puig

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2017
    הודעות
    83
    ראיתי את הסליידר של PUIG
    https://admotor-sport.com/product/6562n/

    אבל בגלל שאני חדש בתחום לא הבנתי אם המחיר הזה הוא לסליידר אחד או שניים.
    אם זה המחיר לסליידר אחד אני מעדיף לקחת קורס רכיבה במקום :/

  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    132
    לא נראה לי שמוכרים סליידרים ביחידים. בכל מקרה אני עם סליידרים של פויג' והם הוכיחו עצמם (אומנם מנפילה בעמידה).

  5. #5
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2015
    הודעות
    8
    הסליידרים של PUIG מגיעים בזוגות והמחיר הוא לשני הצדדים.
    הם עושו עבודה מעולה לכמה וכמה לקוחות שהרכבתי להם.

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    סליידרים יכולים לשמש כציר בתאונה ולגרום לפגיעת שלדה בקלות. עד שלא ראית אופנוע מתעופף איזה 6 פעמים בגלל סליידר לא ראית כלום.
    ואומר את זה בתור מישהו שהיה לו סליידרים. קח בחשבון שגם הסליידרים אמורים להתעקם מעל עוצמה מסוימת בשביל לא לגרום לפגיעה בשלדה, ככה שהתועלת שלהם בפועל היא רק במהירויות מאוד נמוכות. עכשיו תחשוב אם זה שווה לך את הסיכון. היו לי את של
    Shogun דרך אגב.

  7. #7
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    סליידרים יכולים לשמש כציר בתאונה ולגרום לפגיעת שלדה בקלות. עד שלא ראית אופנוע מתעופף איזה 6 פעמים בגלל סליידר לא ראית כלום.
    ואומר את זה בתור מישהו שהיה לו סליידרים. קח בחשבון שגם הסליידרים אמורים להתעקם מעל עוצמה מסוימת בשביל לא לגרום לפגיעה בשלדה, ככה שהתועלת שלהם בפועל היא רק במהירויות מאוד נמוכות. עכשיו תחשוב אם זה שווה לך את הסיכון. היו לי את של
    Shogun דרך אגב.
    בהחלקה במהירות סבירה, הסליידר יכול להציל את הרגל שלך ממחיצה על ידי האופנוע.
    https://www.youtube.com/watch?v=ti1TG3xGAfY

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    מעניין. את זה לא ראיתי עד עכשיו, אם כי זה לא נראה לי משמעותי, הכידון והרגליות עושים בערך את אותה עבודה.

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    The chicane
    הודעות
    879
    Puig ו R&G יעשו את העבודה ותוכל למצוא ראשים חלופיים בעת הצורך.

    ככלל, סליידר טוב אמור לספוג את האנרגיה כך שראש הסליידר ישבר / יסדק, אך ימנע את העברת האנרגיה לאופנוע.

    אישית, אני נגד סליידרים שקודחים לשלדה מאחר והם פוגעים בחוזק השלדה ואף מגבירים את הסיכוי לשבירת השלדה בנק׳ עיגון הסליידר בעת פגיעה. יתרה מכך, סליידר שמחובר במיקום שאינו יעודי מסוגל לסכן אותך - למשל סליידרים שממוקמים ליד רגלית העברת ההילוכים ששרוכים יכולים להיתפס בהן (כן ישנם רוכבים ללא מגפי רכיבה) או שהרגל תיתקל בהן ותמנע העברת הילוכים ברגע הכרחי.

  10. #10
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של nimi9
    תאריך הצטרפות
    Apr 2015
    מיקום
    שם
    הודעות
    715
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    סליידרים יכולים לשמש כציר בתאונה ולגרום לפגיעת שלדה בקלות. עד שלא ראית אופנוע מתעופף איזה 6 פעמים בגלל סליידר לא ראית כלום.
    הפוך, במהירות נמוכה וקטור הפגיעה הוא מאונך (בקירוב) לקרקע ומשקל האופנוע + הרוכב יחד עם כח המשיכה עלולים לגרום למכה חזקה כלפי פנים.
    במהירות גבוהה, כשהאופנוע מחליק כתוצאה מ- low side האנרגיה מתפזרת בין כל נקודות המגע של האופנוע בקרקע. הסליידר הוא אחת מהן והוא בד"כ לא היחיד (זה שבמרכז השלדה) לפגוש את הקרקע, אבל הוא עוזר לשמור על כמה מהחלקים החשובים והיקרים ביותר באופנוע.
    או בקיצור, תפקידו של הסליידר הוא בדיוק כשמו...

    ציטוט נכתב במקור על ידי alexsupreme צפיה בהודעה
    בהחלקה במהירות סבירה, הסליידר יכול להציל את הרגל שלך ממחיצה על ידי האופנוע.
    https://www.youtube.com/watch?v=ti1TG3xGAfY
    תלוי בסוג ובגודל הסליידר, אבל בהחלט נכון.


    ציטוט נכתב במקור על ידי מצמץ צפיה בהודעה
    Puig ו R&G יעשו את העבודה ותוכל למצוא ראשים חלופיים בעת הצורך.

    ככלל, סליידר טוב אמור לספוג את האנרגיה כך שראש הסליידר ישבר / יסדק, אך ימנע את העברת האנרגיה לאופנוע.

    אישית, אני נגד סליידרים שקודחים לשלדה מאחר והם פוגעים בחוזק השלדה ואף מגבירים את הסיכוי לשבירת השלדה בנק׳ עיגון הסליידר בעת פגיעה. יתרה מכך, סליידר שמחובר במיקום שאינו יעודי מסוגל לסכן אותך - למשל סליידרים שממוקמים ליד רגלית העברת ההילוכים ששרוכים יכולים להיתפס בהן (כן ישנם רוכבים ללא מגפי רכיבה) או שהרגל תיתקל בהן ותמנע העברת הילוכים ברגע הכרחי.
    +1

אשכולות דומים

  1. אגזוז קרבון לנינג'ה 300
    על ידי shay-p בפורום פורום מכירה
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 05-09-2016, 14:40
  2. בחירת קטנוע, ציוד מיגון, בחירת כיסוי ביטוחי
    על ידי Madridista בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 10-03-2016, 08:31
  3. כיוון טורים לנינג׳ה
    על ידי barel31 בפורום פורום טכני
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 25-12-2015, 20:21
  4. צביעה או סידור אחר לנינג'ה 300
    על ידי ScaryDude בפורום כללי
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 08-09-2015, 18:01
  5. בחירת סליידרים לer6n
    על ידי YoniSlash בפורום כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 21-07-2015, 11:27

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO