תוצאות 1 עד 15 מ 15

אשכול: בעיה בשליפת בורג ווריאטור - מה ניתן לעשות?

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    169

    בעיה בשליפת בורג ווריאטור - מה ניתן לעשות?

    אז אתמול הגיע היום המיוחל,
    כל הציוד אצלי לטיפול באקסבו 250 שלי.

    זה התחיל מזה שהסנן שמן היה כ״כ נעול אבל על זה התגברתי .
    הבורג הגדול של השמן נעול ולא זז לא משנה מה אני מנסה.
    אוקי אז אמרת לעצמי תניח לזה לעכשיו ונעבור לחלק הרציני.
    הגעתי לווריאטור.
    תחילה פירקתי את הסנן אוויר ואת הפלסטיקה בכדי שיהיה יותר נגיש ונוח.
    התחלתי לפרק את ברגי הווריאטור (10 במספר ) שמהראשון הרגישו לחוצים יותר מידי.
    בסופו של דבר נשארתי עם 2 סוררים שלא נפתחים.
    לא מצאתי כיתוב על המפתח שצריך אבל 7 מתלבש ככה ככה עליו ו6 קטן.
    נסתי עם מברגת אמפקט ומסיר ברגים אך כלום לא עזר.
    אותו כנ״ל לגבי הבורג של השמן אשר איני יודע את קוטרו.

    אשמח לסיוע במציאת פתרון לפתיחת ברגים אלו.

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של R86
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    982
    מומנט..
    קח ראצ'ט או ברייקרבאר (איך אומרים בעברית?) צינור ארוך על הידית ותסובב...רק שים לב שאתה פותח ולא סוגר אחרת יהיה לך יום ממש רע..
    לגבי הגודל,הכי קטן שמתאים,בלי חופשים,יכול להיות שהבוקסות/מפתחות שלך שחוקים.
    לעבוד רק עם בוקסות ולא עם מפתח פתוח/סגור.
    בהצלחה.
    אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    המידה של בורג ריקון שמן היא 24 מ"מ ואם הבורג במצב טוב (הפינות לא טחונות) אפשר לפתוח אותו עם האימפקט שייעדת לוריאטור - חשוב מאוד לשים לב שאתה פותח ולא סוגר וכמובן שהבוקסה שלך תקינה ולא טחונה.
    מידת הברגים של מכסה התמסורת היא 8 מ"מ,אם 7 מ"מ עולה זה מעיד על שהברגים טחונים ועבודה עם אימפקט רק תעשה להם יותר נזק.

    מה עושים?
    אם יש גישה תחרוץ פס עם מסורית או דרמל ותיעזר במברג דפיקה או קרנר (כלי יעודי לדפיקה,לא יודע מה השם הלועזי) - שים את החוד בפס ודפוק עם פטיש נגד השעון.
    אם זה לא צלח האופציה האחרונה היא שימוש בערכה לחילוץ ברגים טחונים או באמצעות ריתוך עצם לבורג וסיבוב שלו.

  4. #4
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    אין מצב שזה בורג אינצ'י?

  5. #5
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    נ.ב.
    לr86
    קרא שוב. הבחור מדבר על ברגים עם ראש 6-7-8 מ"מ. על איזה הארכה אתה מדבר. או שיטחן את הבורג או שסתם ישבור אותו.

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של R86
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    982
    אם הבוקסה לא מחליקה הבורג יפתח..אם יגזר יהיה הרבה יותר קל לחלץ אותו.
    גם אם זה 6-7-8.
    אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.

  7. #7
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    169
    טוב אז דבר ראשון תודה לכולם !!

    הבורג הגדול של השמן אכן בוקסה 24 חדשה פתרה את הבעיה .
    בוקסה חדשה ומברגת אימפקט והבחור נפתח .
    לגבי ה8 גם בוקדה חדשה נשחקה .

  8. #8
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    64
    כנראה מהתחלה הברגי 8 היו טחונים , מקסימום אם יישברו נסה להוציא עם ג'אבקה או בעזרת חולצים לקדוח ולהוציא.

  9. #9
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    169
    יצאו אחוצה

    קצץ לחץ על האמפקט והתנגדות של חבר מהצד השני ויצאו

    תודה לכולם

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של rusty james
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,065
    תבדוק את הברגים שיצאו - אם הראש חרוש או משופשף בפינות ואם הכריכות לא נמעכו והשתנו...
    אם כן - כדאי להחליף בברגים חדשים.
    ייסגר טוב יותר וייפתח בקלות בטיפול הבא.

    יש חנויות ברגים (כל תבריג בדרך בגין בת"א לדוגמא), תביא איתך בורג לדוגמא.
    יחי המלך המומנט
    גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי rusty james צפיה בהודעה
    תבדוק את הברגים שיצאו - אם הראש חרוש או משופשף בפינות ואם הכריכות לא נמעכו והשתנו...
    הכריכות שעל הברגים לא יכולים להימעך,לפחות לא בגלל הבלוק.
    ההברגות בבלוקים האלו עשויות מאלומיניום (חור מוברז בבלוק - לא תבריג מושתל כלשהו) והברגים מברזל - חזקים יותר לכן אם יהיה נזק לתבריג הוא בהכרח יהיה בבלוק ולא בבורג.

  12. #12
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    537
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    הכריכות שעל הברגים לא יכולים להימעך,לפחות לא בגלל הבלוק.
    ההברגות בבלוקים האלו עשויות מאלומיניום (חור מוברז בבלוק - לא תבריג מושתל כלשהו) והברגים מברזל - חזקים יותר לכן אם יהיה נזק לתבריג הוא בהכרח יהיה בבלוק ולא בבורג.
    את זה לעולם לא הבנתי
    בורג עולה שקלים בודדים
    קייס עולה שקלים
    אז למה לעזאזל המצב לא הפוך?
    הבורג צריך להיות "חלש" מהגוף אילו הוא מתחבר

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    מטעמי פשטות יצור.
    יותר קצר וזול לקדוח ולהבריז מאשר לקדוח להבריז ולהשתיל תותב או סליל.

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    ציטוט נכתב במקור על ידי ziki צפיה בהודעה
    את זה לעולם לא הבנתי
    בורג עולה שקלים בודדים
    קייס עולה שקלים
    אז למה לעזאזל המצב לא הפוך?
    הבורג צריך להיות "חלש" מהגוף אילו הוא מתחבר
    כי המכונה נועדה שיטפלו בה אנשים שיודעים מה הם עושים, ועובדים עם כלים מתאימים.
    ההברגה של מכסה הואריאטור לא נושאת עומס, ולא דורשת סגירה חזקה. כל עוד המכונאי מקפיד על סגירה במומנט הגיוני, ההברגה שמוברזת באלומיניום נשארת שלמה, ועומדת בכמה עשרות פתיחות-סגירות שהיא צריכה לעבור במשך חיי הקטנוע.
    אף מהנדס אופנועים היום לא בונה מכונה בצורה כזאת, שגם דביל עם מוטיבציה לא יצליח להרוס אותה.
    זה ייקר מאוד את התוצר הסופי, ואין לזה הצדקה כלכלית מבחינת היצרן.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    במכסה הספציפי דווקא יש נשיאת עומס מסוימת בגלל שהציר האחורי של הוריאטור עובר דרכו.
    הסיבה המרכזית לסגירה נכונה היא חשיפה ישירה לרעידות שהמנוע מייצר.

אשכולות דומים

  1. t max 530 ווריאטור מרעיש
    על ידי dorzelinger בפורום פורום טכני
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 16-02-2017, 16:33
  2. תגובות: 31
    הודעה אחרונה: 08-12-2016, 16:43
  3. תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 22-12-2015, 11:12
  4. הרכבת ווריאטור מקורי טימקס 2008
    על ידי Syakir בפורום פורום טכני
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 24-06-2015, 16:47
  5. מניפה של ווריאטור נשברה
    על ידי lulik בפורום פורום טכני
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 22-06-2015, 10:09

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO