חזרתי מטיולון כאן באזור וראיתי שיש עוד תגובות, תודה.
אני רואה שאתם ממליצים על ה-500 במקום הנפחים הקטנים יותר (250, 350, 450) כי זה אופנוע יותר נוח ופחות תחרותי (משהו שמתאים לי מאוד) - זה היה ה"חשש" שליבגלל זה הסתכלתי על ה-690, אבל אתם אומרים שה-500 יעשה בדיוק מה שאני צריך, ככה שה-690 יורד מהפרק.
האם ההבדל בין 250/350 ל-500 לא כ"כ גדול, כך שה-500 עדיף לסגנון שלי? בגלל שאני לא פאנבוי של חברה מסוימת, אני יכול להניח ש-exc 500 או crf450x או wr450f יהיו פחות או יותר שווים ביכולות שלהם בהתחשב בצורת הרכיבה/טיול שלי? האסקי או כל אופנוע אחר גם כן על הפרק, רק שהם ממש לא נפוצים פה.
כרגע יש לי f150, אז אין בעיה להעמיס, אבל בתחילת השנה אני עובר ל-f250, בשביל לסחוב קראוון ועוד - בעיקר לטיולים לאזור מואב וההרים של קולורדו - וזאת הסיבה העיקרית לשאלות שלי - אופנוע שאני יכול לקחת עם הרכב, להחנות את הקראוון ולטייל איתו בכל האזור.
ה-1190 קצת גדול מדי בשביל זה, טיילתי איתו שם, אבל הבנתי שאם אני רוצה באמת להנות, אני צריך כלי קטן.
אם זה כלי קטן, אני בטח אטייל כל יום ואחזור לנקודת המוצא, אם זה כלי גדול יותר (כמו 500/450/690) אני יכול לעשות הקפה ולחזור לקראוון פעם ביומיים שלושה.
לגבי ציוד, יש לי הכל, ד"א תבדוק את mosko moto, איכות בשמיים ומלא פיצ'רים, אבל מתאים לאופנועי דו"ש ומעלה (לי יש את ה reckless 80), בשביל אנדורו אני בטח אקנה wolfman e12 או משהו בסגנון.
ד"א ג'וני-די - זה אולי מפתיע, אבל אין ממש הגיון בקטנועים פה בארה"ב, גם בערים גדולות (לא כולל ניו-יורק, לשם לא אכנס עם כלי רכב, או בכלל).
אם אתה מחפש שילוב מעניין:
690SMC - סבבה, אבל אולי היפנים הקטנים יותר כמו שנפוץ בישראל
CRFL? בזבוז זמן, קח CBX500 או איך שלא קוראים לו, אדוונצ'ר קטן, רכבתי על הגרסת RALLY RAID שלו, מגניב.
RV125? המקביל של זה (דו-גלגלי לעיר עם יכולת בין עירונית קלה) יהיה TRIUMPH BONNEVILLE או THRUXTON או המקביל של דוקאטי.
מצחיק שמנועי 8-900~ נחשבים לסוג של קטנוע פה, אבל אחרי כמה זמן עם אחד, אתה תבין למה.


בגלל זה הסתכלתי על ה-690, אבל אתם אומרים שה-500 יעשה בדיוק מה שאני צריך, ככה שה-690 יורד מהפרק.
ציטוט ההודעה בתגובה