אביעד ו-DMW, תודה על התגובות - כן אני בארה"ב.
מבחינת ניסיון, יש לי נסיון ברכיבת שטח (אבל רחוק מלהיות מקצוען), כרגע האופנוע שאני רוכב עליו זה KTM 1190ADV, בהמה די כבדה עם יכולת מרשימה.
רכבתי על חלק מהאופנועים (או בני הדודים שלהם, כמו WR-R או XCF).
האופנוע עצמו פחות קריטי לי, ימאהה, הונדה, KTM, האסקי, מה שזה לא יהיה - אני מנסה להתמקד על קטגוריה שנכונה.
אני מבין שה-690 הוא דו"ש, מה שאני רוצה לדעת זה האם יהיה נכון להסתכל עליו, במתווה של טיולי שטח, כאנדורו מעט יותר כבד - או שזה לא "מעט" אלא "הרבה" יותר כבד.
סוגי הטיולים שאני עושה (כאן בארה"ב, אבל אקביל את זה לישראל) זה סופ"ש שיכול להתחיל בגולן ולהסתיים לאחר יומיים שלושה באזור עמק הירדן/ירושליים - זה אומר טיול שטח ארוך ורב-גוני, שבילים, קטעים טכניים, ועוד - אם אתם מכירים, זה נקרא BDR - BackCountry Discovery Route או TransAmerica Trail
היתרון של ה-690 (ואולי ה-500 גם) זה היכולת לשים אוהל וציוד קמפינג קל ולא להיות תלוי ברכב יותר מדי.
אבל מצד שני אם ה-250/450 הם משמעותית יותר טובים (במיוחד בהיבט המשקל), אני תמיד יכול להעמיס את האופנוע על טנדר ולנסוע לנקודה הבאה.
אני מבין שהשאלה שלי היא לא ממש סטנדרטית, אבל אני פשוט מנסה להבין האם ה-690 הוא התפשרות נכונה (יותר משקל אבל חוקי לכביש ויכול לכסות מרחק).
האמת היא שאני די הייתי סגור על ה-250 או אפילו FREERIDE, אבל כשהתחלתי להשוות משקלים ולאחר רכיבה על 690 RALLY-RAID של חבר, התחלתי לשאול את עצמי שאלות...
אני עדיין נוטה לכיוון ה-250 או אולי 450.


ציטוט ההודעה בתגובה