תתחיל משסתומי מצוף גובה ותקינות מצופים (שהם צפים ולא שוקעים).
שלום חברים,
היום בנסיע של הבוקר, האופנוע הפסיק לסחוב במהירות 130 ולאחר מכן גם במהירות נמוכה.
אנסה לתאר:
מגיע למהירות של 130-140, פתאום מרגיש האטה פתאומים כאילו האופנוע חנוק בהצפת קרבורטור,
משחרר גז ויורד למהירות 90 בערך, נותן גז חזרה ושומע מין פיצוצים, כמו בק פייר רק יותר עדינים כאילו קצר חשמלי, ככה ניסיתי כמה פעמים לשמור על מהירות וכל פעם היו פיצוצים והאופנוע לא רצה להאיץ, בסוף ירדתי למהירות 30 ובהילוך 2 הוא נסע עד היעד.
יש כיוונים מה לבדוק על מה להסתקל?
פילטר אויר חדש עשה 300 ק"מ
ניקוי קרבורטור לפני 200 ק"מ
פלגים אבדוק בערב הזמנתי אירידיום יוחלפו בכל מקרה.
תודה למי שיכול לעזור והבין בערך את התאור.
תתחיל משסתומי מצוף גובה ותקינות מצופים (שהם צפים ולא שוקעים).
שסתומים נראו לי סבבה בהרכבה, מחודדים וללא שחיקה, איךאני בודק את המצופים?
יש בדיקה חיצונית ומהירה אבל לא מדויקת.
שים את האופנוע בניצב לרצפה,מלא מיכל דלק יותר מחצי,פרק את תיבת האוויר ותעביר ברז דלק ל pre,אם יוצא דלק מהיניקה של המאיידים יכולה להיות בעיה באטימה של אותו שסתום,גובה מצוף לא נכון ומצוף מחורר בהתאמה.
הבדיקה לא מדויקת מהסיבה שבמצב ON שסתומים מעט "עייפים" כן יאטמו.
שסתומים תקינים לגמרי יכולים לדלוף בגלל תושבת מלוכלכת\בלויה בגוף המאייד (החלק הזהוב שהחוד של השסתום סוגר).
מצופים - תוודא שאין דלק בתוך המצופים ושבגובה הנכון.
כיוון שסתומים זה גם אופציה. אני הייתי בודק אותם אחרי הקרבורטור
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
עידכון קטן,
עשיתי את מה שהומלץ בדיקה פשוטה של קרבורטור להוציא את המסנן ולפתוח pri, לא נזל דלק, פירקתי את הקרבורטור ומדדתי את גובה המצוף, נמצא תקין על פי יצרן בשניהם, פלגים היו מכוסים בסוג של אבנית ובאחד מהם מרווח לא היה תקין.
פלגים נוקו וכיוונתי מרווחים בשניהם, עשיתי נסיעת מבחן של 20 קמ ונראה בסדר בינתיים.
בבוקר הולך למוסך לכוון שסטומים ולהחליף מצתים.
נראה מה יהיה.
עוד שאלה
אוכל שמן ודלק ברמות מוגזמות נראה לי.
כליטר שמן ל500 קמ
דלק - מיכל מלא 20 ליטר ל 260 קמ
מה לבדוק? או להזמין רינגים ובוכנות?
תודה
מצתים לבנים זה סימן רע מאוד,כנראה תא שרפה מפויח למוות ממשקעי שמן שאגב יכול לתפוס חלקית גם רינגים - זלילת דלק ושמן.
בשיפוץ תמדוד גם את המשטח של הצילינדרים ואת הקוטר.
הבדיקה שהצעתי נעשית על מיכל באזור המלא בשביל ליצור עומס.
נערך לאחרונה על ידי Tribalmistyc2; 07-08-2015 בשעה 10:45.
לא מבין בזה המון, אבל גיאס שעושה 1-13 ואוכל ליטר דלק כל 500 ק״מ זה כלי לא תקין בכלל. בימים רעים הוספתי לכלי שלי 100-200 מיל׳ פעם בשבועיים (בערך 800 קמ) וצריכת הדלק שלו עמדה על 1-20 בימים עירוניים פקוקים וחמים.
Sent from my iPhone
החילזון מהשפן!!
ג'יימס - GS500E 2002-2015
ת.נ.צ.ב.ה
אח"כ "פיצה בית" - לאנטיס 96' Rוצעחת עם מדבקות לחץ אדומות לשיפור כ"ס
היום V-Strom 650 חתיך, יפה ומושך (בגז!)
להוסיף ליטר שמן ל500 קמ זה המון.
כנראה שיפוץ לצילינדר (בוכנות רינגים) יעשה את העבודה ואולי גם מחזירי שמן למובילי שסתומים.
אם אתה בעניין של עשה זאת בעצמך :
תסיים את זה ב 900 שח אם תזמין מאיביי
ותעמיט לנסוע עליו עד שהחלפים יגיעו
Sent from my iPhone
החילזון מהשפן!!
ג'יימס - GS500E 2002-2015
ת.נ.צ.ב.ה
אח"כ "פיצה בית" - לאנטיס 96' Rוצעחת עם מדבקות לחץ אדומות לשיפור כ"ס
היום V-Strom 650 חתיך, יפה ומושך (בגז!)
בנושא "אכילת" שמן מוגזמת ל gs יש נטייה לפרוץ את מחזירי השמן בגגש הקדמי לעתים תכופות.
תבדוק אותם