תוצאות 1 עד 12 מ 12

אשכול: החלפת שרשרת crf450r

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    87

    החלפת שרשרת crf450r

    אהלן!

    הגיע הזמן להחליף את השרשרת באופנוע אז קניתי שרשרת מחוזקת של did ונתקלתי במספר בעיות:

    1, השרשרת ארוכה מדי וצריך לקצר אותה, האם יש דרך לפתוח את הסמרור בשרשרת ללא כלי יעודי?

    2, השרשרת הגיע פתוחה ובצד חולית סוגרת (סמרור לא קפיץ) אבל ללא אורינגים, יכול להיות שלא צריך להיות שם? לפי מה שהצלחתי לראות בכל השרשרת בין הפינים אין אורינגים, הגיוני?

    3, לסמרור הפין של השרשרת הזמנתי את הכלי הזה ,למישהו יש ניסיון איתו? http://www.moto-depot.co.il/product_...&g_scroll=1276

    למי שיש מכשיר לפתיחה של השרשרת ומוכן להשאיל אני ישמח, תודה לעוזרים.

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של zx2r
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    970
    1. ניתן לקצר עם דיסק או כל כלי השחזה , וודא את האורך שצריך והשחז את הפינים היכן שצריך .
    2.אם השרשרת ללא אורינגים אז לא צריכים להיות . (יהיה גם מצויין על הקופסא)
    3.לי אין נסיון איתו , לאחר צפיה בוידאו באתר יצרן נראה שהוא מתאים לסמרור פינים מסוג לחיצה ולא דפיקה , באם אין לך את אותם פינים על החוליית סמרור ייתכן שהמכשיר לא יעבוד כמו שצריך .

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    87
    טוב אז ככה, הפינים שוייפו אם משחזת אויר (מתחברת לקומפרסור) והורדתי שתי חוליות, את הסמרור עשיתי אם המכשיר בקישור למעלה התאים לשרשרת ועבד ללא בעיה, תודה.

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של doutsh
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    651
    תשמע, נראה כמו מכשיר גאוני!
    הוא עמד בלחץ?
    דבר אחד שלא רואים בסרט, זה איך נמנעים מלמעוך את החולייה יותר מדי, מה שיפגע בגומיות.
    ממליץ להשתמש בפלטות שמגיעות לפעמים עם השרשרת שנכנסות בין החוליות ומונעות לחיצת יתר.

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של zx2r
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    970
    ציטוט נכתב במקור על ידי doutsh צפיה בהודעה
    תשמע, נראה כמו מכשיר גאוני!
    הוא עמד בלחץ?
    דבר אחד שלא רואים בסרט, זה איך נמנעים מלמעוך את החולייה יותר מדי, מה שיפגע בגומיות.
    ממליץ להשתמש בפלטות שמגיעות לפעמים עם השרשרת שנכנסות בין החוליות ומונעות לחיצת יתר.
    סתכל טוב על המכשיר , הפין בעל גודל מסויים ונמצא על פלטה שמגביהה אותו . כאשר הוא מסיים את פעולת הסימרור (או במילים אחרות מגיע למצב שהפלטה עליה הוא נמצא נוגעת בשפתי הפין המסומרר) נוצר מצב שלא יהיה אפשר למעוך את הפין יותר אלא בשימוש בכוח גדול יותר , ככה שבשימוש במכשיר אתה תרגיש מתי הוא סיים את הפעולה + לא תוכל לעבור את נק האל חזור .
    אבל זו הערכה שלי לעניין וייתכן שאני טועה

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של doutsh
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    651
    אני מדבר על השלב הראשוני של הידוק החוליה לשרשרת, לפני השלב של מעיכת קצה הפין לנעילה.
    שים לב שבסביבות 02:30 דקות הם מראים שכשהפלטה העגולה נוגעת בחוליות השכנות לחוליה שמסמררים, זה הזמן להפסיק למעוך.
    אבל הפלטה השנייה שאינה עגולה קטנה יותר ולא נוגעת בחוליות השכנות.
    מאחר ואין סיבה שהפלטות יזוזו זו אל זו בצורה סימטרית, כשהעגולה הגיעה למקום יכול להיות שהפלטה שממול עוד לא מעכה מספיק,
    או שכבר מעכה יותר מדי.
    אוקיי, נראה לי שעכשיו הבנתי את מה שכתבת, אתה מתכוון שהפינים של חוליית הסמרור ימנעו ממך למעוך יותר מדי.
    יכול להיות שזה באמת העניין, צריך לראות את זה בפעולה כדי להשתכנע.
    בכל מקרה, נראה מכשיר פשוט ויעיל, וחוסך התעסקויות עם פטישים.
    הסרטון למי שמעוניין:
    https://www.youtube.com/watch?v=skX2GhrB2Oc

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של zx2r
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    970
    אוקיי , הסתכלתי שוב , חשבתי שהתכוונת לסימרור ולא ללחיצה של הלוחית .
    באמת בלחיצה יש המצלה לעצור , הם גם ממליצים לסגור בסיבובים קטנים בכדי להשוות בין הסגירה למעלה ללמטה .

  8. #8
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    87
    טוב אז ככה מרגע החלפת השרשרת הכלי נהיה יותר מתון, יותר קשה לו לעלות בסלד בפול גז (ככה אני מרגיש) מרגישים בערך 80% מהכח שלו שהיה לפני, את השרשרת קיבלתי ארוכה וקיצרתי אותה ב2 חוליות, עכשיו השרשרת יותר קצרה ממה שהיה לפני וחשבתי אולי זה קשור לבעיה, כי גם ההילוכים נהיו לי יותר קצרים, אני חושב להוסיף חולייה ואז לבדוק, מה אומרים זה קשור?

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של doutsh
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    651
    אין קשר בין אורך השרשרת למעבר הכח, אז אל תטרח לנסות עם חוליה נוספת.
    החלפת גלגלי שיניים או רק שרשרת?
    אני מניח שגם השרשרת הישנה וגם החדשה הן או-רינג (או אקס קינג). אם עברת משרשרת בלי או-רינג לשרשרת עם, יהיה הבדל בהספק בגלגל, אבל לא משהו שאתה אמור להרגיש.
    מה עוד עשית מלבד להחליף שרשרת?

  10. #10
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    87
    השרשרת הישנה היא השרשרת המקורית שהאופנוע יצא איתו מהחברה (היא כוללת o/x ring), החדשה היא מחוזקת זהב של did והיא ללא אורינגים בכלל, החלפתי רק שרשרת לא כולל גלגלי שיניים.

    מנסה לחשוב מה יכול להיות והמחשבה היא רק אורך השרשרת שקשור.

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של doutsh
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    651
    למה החלפת לשרשרת בלי או-רינג? לדעתי תחזיק לך הרבה פחות זמן...
    אם כבר עכשיו אתה אמור להרגיש פחות איבוד הספק, אבל זה זניח באופנוע כזה חזק.
    בדקת שהרכבת הכל נכון ושהגלגל מסתובב חופשי? אולי הברקסים תפוסים? אולי הגלגל נוגע במגן בוץ?
    שוב, אין שום קשר לאורך השרשרת.

  12. #12
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    87
    הזמנתי את השרשרת מחנות בצפון ולא ידעתי שהיא ללא אורינגים, הכל מורכב נכון 100% והגלגל מסתובב חופשי והכל טוב, בהתחלה חשבתי שהשרשרת מתוחה יותר מדי אבל גם אחרי ששחררתי קצת עדיין לא השתנה, אני יתן לה קצת לעבוד ונראה אם משהו ישתנה, תודה רבה על העזרה גבר.

    דרך אגב איך אני מעלה תמונות?

אשכולות דומים

  1. תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 22-01-2016, 18:53
  2. תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 12-01-2016, 23:47
  3. החלפת שרשרת וגלגל"ש
    על ידי Nc700x בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 21-12-2015, 14:13
  4. החלפת שרשרת ללא פתיחת חוליות
    על ידי mazormy בפורום פורום טכני
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 15-12-2015, 05:46
  5. שרשרת ומנעול 14/16/18 mm
    על ידי duci898 בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 13-09-2015, 16:00

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO