שלום לכולם
עברתי כמה קורסים וימי אימון של מאומן, לאחרונה עברתי לצפון וכחלק מהפלוסים בנסיעה לעבודה אני צריך לעבור בכבישים עם ירידות תלולות ופניות דיי חדות.
עכשיו בעלייה או מישור נורא ברור לי איך להשאיר "קצת" יותר משקל על הגלגל האחורי באמצעות המצערת והכל מתבצע על מי מנוחות. כאשר אני יורד אני מתקשה להגיע למצב בו אני יכול לפתוח גז למעט לקראת סוף הפנייה. יש להוסיף שלעיתים רבות הכבישים בבוקר לחים, רוב הירידה אני על בלימת מנוע (אני יודע שיש ברקסים אך אני לא מגיע לסל"ד גבוה 3000-3500).
איך לאכול מצב של כבישים כמו שתיארתי (אני מודע שקשה ללמוד מרכיבה על מקלדת אבל בכל זאת אשמח לדעת מהם העקרונות)?
תודה