מאחר ואתה מחליף אותו, מפתח שוודי איכותי/ מפתח צינורות בינוני. שניהם יפתחו אותו.
שלום,
ניסיתי לפתוח את בורג ניקוז השמן בקטנוע, דבר שעשיתי מספר רב של פעמים, כבר בטיפול שעבר שפתחתי לפני 2000 ק"מ שמתי לב שראש הבורג קצת אכול אבל לא ייחסתי חשיבות אבל היום פשוט לא הצלחתי לפתוח, כשניסיתי זה היה קצת קשה וכשהפעלתי קצת לחץ הבוקסה פשוט אכלה את הפינות שלו.
מיכיוון שהבורג נשאר סגור דחיתי את הטיפול לעוד כמה ימים עד שיגיע בורג חדש שהזמנתי ממוטו דיפו.
השאלה שלי איך הכי נכון לנסות לפתוח אותו,
אני חשבתי על לשייף את כל 6 הזויות של הבורג עם פצירה ולהקטין את הבורג מ17 ממ ל16 וככה לנסות לפתוח.
או עם פלייר פטנט לתפוס בלחץ ולפתוח, הבעיה עם הפלייר שלא יהיה לי מספיק מנוף כדי פתוח כי כאמור הסגירה מישום מה קשה.
למישהו יש ניסיון עם בעיה כזאת שיכול לתת לי רעיון אחר/יותר טוב?
הרעיון שלי יישים לדעתכם?
https://drive.google.com/file/d/0B9T...ew?usp=sharing
![]()
מאחר ואתה מחליף אותו, מפתח שוודי איכותי/ מפתח צינורות בינוני. שניהם יפתחו אותו.
מפתח צינורות בלי ספק. קרה לי לא מזמן בקטנוע
לפני שבועיים הייתי באותו מצב כמוך (בעצם
עם בורג הרבה פחות נוח לאחיזה), ופתחתי בקלות
בדיוק כמו שאמר טריבלמיסטי: ג'בקה ופטיש.
הF650 להחלפה בדו"ש
מילים הן כמו משחת שיניים,
ברגע שהוצאת אי אפשר להחזיר.
תודה רבה על התשובות
כשאקבל את הבורג בימים הקרובים אעדכן מה החלטתי בסוף ואיך הלך,
שבת שלום
זה פקק אלומיניום אז יש מצב שיישבר בפתיחה.
אם אתה לא רוצה שישבר אל תשלב פטיש בפתיחה. מפתח צינורות יפתח את זה בלי בעיה.
גם אם ישבר ניתן לפתוח את השאריות עם אזמל ופטיש קטן.
פלאייר פטנט ופטיש כמו שאמר טרייבל האלוף
מבלי לגרוע ממה שנאמר-
לפי התמונה לא נראה כזה אכול. אני מאמין שעם בוקסה משושה איכותית וידית ראצ׳ט נורמאלית תצליח לפתוח אותו.
אתה יכול לשים מאריך לפלייר פטנט , בהכי פשוט - פרופיל מלבני שמתאים בגודל לידיות של הפלייר ייתן לך את המנוף שאתה צריך![]()