ציטוט נכתב במקור על ידי סער666 צפיה בהודעה
אני רוכב על הונדה, והסיפור עם הקלאץ' נולד מכיוון שהילוך ראשון שני יש הם פחות נחמדים (ויסות מאוד עדין עם המצערת) אם אני מגיע לפניהבהילוך שני בלי קלאץ' ב10% התנועה פחות חלקה ופחות מדוייקת. מעל הילוך שני (שלישי וצפונה) סיפור אחר לחלוטין.
חייב להגיד שאני לא מסכים אתך, הייתי קרוב לשנה וחצי על cbr600rr ומעולם לא הייתי צריך לגעת בקלאץ' בהילוך שני בפרט וזה ההילוך שעבדתי אתו באימוני עמותת מסלול הן במגרש בנס ציונה וכן בפתח תקווה, מדובר היה במהירות שלא ירדה מ60 קמ"ש. אם ההילוך טיפה יותר קופצני, זה אומר שהמהירות שלך נמוכה מידי לפני, אולם בהונדה מהניסיון שיש לי עליו אין את הבור בסל"ד נמוך בהילוך שני ולכן אתה יכול להרשות לעצמך גם לקחת על סל"ד יותר נמוך פנייה הדוקה יותר במגרש אימונים.
אם מדובר פה באופנוע ליטר,אז אני אסכים אתך בנושא שאולי צריך לתת נגיעות קטנות בקלאץ' בשביל לעבוד אתו בהילוך שני,אבל רק בדגמים הישנים יותר ולא מאז הבקרות שפתרו את העניין הזה.