ציטוט נכתב במקור על ידי סער666 צפיה בהודעה
מכל העונים המכובדים בשרשור הזה, ההגדרה שנתת:

"
כשאני מדבר על שימוש בקלאץ', הכוונה היא לוויסות המהירות שמתבצע באיזור נקודת החיבור, כשרק אחוז מסויים מכוח המנוע עובר לגלגל, ואתה מגדיר את האחוז הזה עם ידית הקלאץ'."

היא ההגדרה הכי מדוייקת לנושא פתיחת השרשור. מדובר על וויסות עדין מאוד (נגיעה קטנה) ובשום אופן לא סגירה מוחלטת של הקלאץ' בעת הסיבוב.
כמו שציינתי, זה נבע רק בגלל שההילוך השני דורש דיוקים מאוד קשים לביצוע במצערת על מנת לא "לבעוט".
בהרגשה שלי, אותן "בעיטות" היו הרבה יותר גרועות מהנגיעה בקלאץ', גם כפגיעה בריכוז וגם כפגיעה בשליטה על האופנוע.
אז מי מהמדריכים בפרוריידינג אמר לך לא לעשות את זה?
שאני אלשין עליו לרוני

וד"א - ברכיבת שטח, אין לך מנוס מלהשתמש בקלאץ' בצורה הזאת.
כשלקחתי את האלמנט הזה מהשטח לכביש, ראיתי שיפור גדול בחלקות הרכיבה. ככה שאני לא רואה שום סיבה שתוותר על ההרגל הזה.