אתה משתמש וותיק ויודע את חוקי הפורום, שים לב לכותרת תקינה.
פעם הבאה נועל את השרשור
טכנית קלאצ זה כמו ברקסים רק הפוך.
כשאתה לוחץ על הברקסים יש חיכוך והעסק נשחק ובו זמנית מאט את האופנוע.
כשאתה לוחץ חזק מידי אז הצמיג ננעל נכון? ואין שחיקה בברקסים
אז קלאץ כשאתה עוזב אותו הוא כמו ברקס נעול, כשאתה לוחץ הוא ברקס משוחרר.
בין לבין זה כמו לחיצה על הברקסים רק ככל שאתה משחרר יותר ככה הלחץ עולה על הקלאצ.
החלקת קלאצ גורמת לך לשחיקה שלו, שימוש יתר על המידה זה בלאי מהיר יותר
Sent from my m3 note using Tapatalk