כשאני מדבר על שימוש בקלאץ', הכוונה היא לוויסות המהירות שמתבצע באיזור נקודת החיבור, כשרק אחוז מסויים מכוח המנוע עובר לגלגל, ואתה מגדיר את האחוז הזה עם ידית הקלאץ'."
היא ההגדרה הכי מדוייקת לנושא פתיחת השרשור. מדובר על וויסות עדין מאוד (נגיעה קטנה) ובשום אופן לא סגירה מוחלטת של הקלאץ' בעת הסיבוב.
כמו שציינתי, זה נבע רק בגלל שההילוך השני דורש דיוקים מאוד קשים לביצוע במצערת על מנת לא "לבעוט".
בהרגשה שלי, אותן "בעיטות" היו הרבה יותר גרועות מהנגיעה בקלאץ', גם כפגיעה בריכוז וגם כפגיעה בשליטה על האופנוע.
אז מי מהמדריכים בפרוריידינג אמר לך לא לעשות את זה?
שאני אלשין עליו לרוני
וד"א - ברכיבת שטח, אין לך מנוס מלהשתמש בקלאץ' בצורה הזאת.
כשלקחתי את האלמנט הזה מהשטח לכביש, ראיתי שיפור גדול בחלקות הרכיבה. ככה שאני לא רואה שום סיבה שתוותר על ההרגל הזה.
אז מי מהמדריכים בפרוריידינג אמר לך לא לעשות את זה?
שאני אלשין עליו לרוני
וד"א - ברכיבת שטח, אין לך מנוס מלהשתמש בקלאץ' בצורה הזאת.
כשלקחתי את האלמנט הזה מהשטח לכביש, ראיתי שיפור גדול בחלקות הרכיבה. ככה שאני לא רואה שום סיבה שתוותר על ההרגל הזה.
הבנת הפוך,בפרוריידינג הנחו אותי להשתמש רק בגז/ברקס ולהמנע משימוש בקלאץ'
וזה מה שיישמתי, למעט הבעיה בהילוך שני (ויסותים) וזאת הסיבה שפתחתי פוסט בנושא
הבנת הפוך,בפרוריידינג הנחו אותי להשתמש רק בגז/ברקס ולהמנע משימוש בקלאץ'
וזה מה שיישמתי, למעט הבעיה בהילוך שני (ויסותים) וזאת הסיבה שפתחתי פוסט בנושא
זה בדיוק מה שהבנתי.
ואותי רוני (אחד המדריכים, לא יודע האם פגשת אותו) - הנחה להשתמש בקלאץ' על הדוקאטי.
אז אולי בהונדה שלך לא חייבים, אבל כנראה שזה לא בגדר ה"אסור"
זה בדיוק מה שהבנתי.
ואותי רוני (אחד המדריכים, לא יודע האם פגשת אותו) - הנחה להשתמש בקלאץ' על הדוקאטי.
אז אולי בהונדה שלך לא חייבים, אבל כנראה שזה לא בגדר ה"אסור"
אז אני הבנתי אותך לא נכון.
אני לא יודע אם התייחסו לזה שיש לי הונדה, זה נשמע שאצלי הכוונה הייתה כללית ואצלך מאוד ספציפית.